רשת קרביץ יוצאת בקמפיין רחב היקף לבני הנוער לקראת החזרה לבית הספר

רשת קרביץ, המובילה בתחום החזרה לבית הספר, יוצאת במסע פרסום נרחב בהיקף של למעלה מ-1 מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום "זרמון גולדמן". הרשת נוקטת באסטרטגיה פרסומית חדשה ותתמקד השנה בפנייה ישירה לבני נוער המהווים את קהל היעד העיקרי של הקמפיין, בניגוד לשנים קודמות בהן התמקדה הפנייה בהורים.



הקמפיין רחב ההיקף שיעלה ביום שלישי הקרוב (16.8) ויימשך כשבועיים , יתפרש על כל אמצעי המדיה הכתובה והאלקטרונית – טלוויזיה, רדיו, עיתונות ארצית, מקומונים,מגזינים וכן מסע קד"מ רחב בכל סניפי הרשת.



הקמפיין ינציח את אחד מנכסי המותג קרביץ – הסיסמא "לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ" כאשר אליה יתווספו המשפטים "לא חוזרים ללמוד בלי סטייל" במסגרת הג'ינגל לרדיו שידגיש את העובדה כי הרשת מציעה מותגי איכות כמתן מענה לצורכי התלמידים. המשפט השני "שוברים את החוקים בקרביץ" במסגרת קמפיין הטלוויזיה מדגיש את מגוון המבצעים וההנחות שמציעה החברה ללקוחותיה.



במסגרת הקמפיין ישודרו שלושה סרטוני פרסומת כאשר הדגש בשלושתם מושם על שבירת חוקים ומוסכמות בקרב בני הנוער יחד עם המבצע של קרביץ ששובר גם הוא את הכללים.



בסרטון הראשון נראים שני בני נוער המרססים כתובות גראפיטי ונתפסים ע"י שוטר, בסרטון השני, בני הנוער מוכנסים לניידת המשטרה והשוטר לוקח להם את התיקים, ובשלישי, נער מנסה להציץ מעבר לקיר כאשר נערה שומרת עליו שלא ייתפס. שלושת הסרטונים מסתיימים במשפט "שוברים את החוקים בקרביץ".



לדברי מנשה זילכה, משנה למנכ"ל קרביץ, המגמה הבולטת השנה הינה הורדת מחירים כוללת שנובעת מיבוא זול. בשל כך יוכלו לקוחות קרביץ להנות ממגוון של תיקים מהמותגים המובילים במחירים אטרקטיביים ובאיכות ללא פשרות. זילכה הוסיף כי לקראת החזרה לביה"ס מאמצת הרשת אסטרטגיית פרסום חדשה המתבטאת בקמפיין הנוכחי. לדבריו, בניגוד לשנים קודמות בהן נעשתה הפנייה הפרסומית להורים מתוך הבנה שהם אלה שמחליטים בשל העובדה כי הם בעלי האמצעים הכלכליים, השנה תתבצע פנייה ממוקדת לבני הנוער תוך הבנה מוחלטת שכוח הקנייה נמצא בידיהם.



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים