רשת מלונות רימונים משנה בימים אלו את לוגו החברה, ומעדכנת אותו מצבעי כחול כתום, לגווני אדום ובורדו. את עדכון הלוגו מוביל משרד הפרסום של הרשת "דרורי- שלומי", בהשקעה של כשני מליון ש"ח.
לדברי ענת אהרון, סמנכ"ל השיווק של הרשת: "צבעי הלוגו של הרשת הותאמו לצבע פרי הרימון והחליפו את צבעם מכחול וכתום לגוונים של אדום ובורדו. השינוי נעשה מתוך רצון להטמיע את הישראליות ולהתחבר למקורות של השם "רימונים". השנה נוספו לרשת עוד שלושה מלונות והיה לנו חשוב להוביל את המהלך הזה דווקא עכשיו", הוסיפה אהרון.
בשנה האחרונה השיקה הרשת אסטרטגיה שיווקית חדשה המציגה את המלונות שלה, כמותג המוביל מסר ייחודי של ישראליות ואופטימיות. במסגרת המהלך, שינתה הסלוגן שלה ל"רשת רימונים- שלווה ישראלית" והציגה שפה תקשורתית חדשה, תחתיה שולבו המסרים של מלונות הרשת. הרשת הטמיעה במהלך השנה תכנים במלונות כחלק מהקונספט של שלווה ישראלית כגון: ערכות ילדות ישראלית שמחולקות לילדים, ספריות, מוסיקה ישראלית ועוד. כחלק מהמהלך מעדכנת כעת הרשת לוגו חדש.