שוופרס מרחיבה את שוק מופחתי הסוכר

שוופס משיקים את SchweppesICE , משקה מוגז מרענן בטעמים חדשים ובמתיקות מעודנת המבטיחה למעלה מ 50% פחות סוכר ממשקאות מוגזים מתוקים אחרים הקיימים היום בשוק.



החל מ-2010 התגברה השיחה בעולם בנושא הסוכר. ארגון הבריאות העולמי יוצא בקמפיין הסברה שמטרתו הפחתת צריכת הסוכר. בארה"ב, עיקר הפעילות בנושא הפחתת הסוכר הינה מול שוק המשקאות וצריכת המשקאות התוססים בארה"ב בליטרים נמצאת במגמת ירידה.



בישראל המצב דומה, הצרכן הישראלי מסיט את כובד הצריכה לקטגוריות הנתפסות כבריאותיות יותר. לפי נילסן כמותי בליטר יולי 2016 MAT: קטגוריית המים המינרלים גדלה ב-5% ואילו הקטגוריות המוגזות ירדו בשיעור של 1%-4%, משקאות הסודה עלו בשיעור של 6% וסך קטגוריית המשקאות מראה גידול של 2%. גם בעולם בכלל ובארה"ב בפרט קטגורית מים מוגזים בטעמים מציגה צמיחה אל מול קטגורית המוגזים שכאמור נמצאת במגמת ירידה מזה מספר שנים.



ההיקף השנתי של שוק המשקאות המוגזים בישראל (לפי נילסן יולי 2016MAT) הוא מעל 327 מיליון ליטר ובהיקף כספי של מעל 1.3 מיליארד ₪. שוופס מהווה קרוב ל9.5 אחוז נתח שוק כמותי מכלל שוק המשקאות המוגזים השחורים והצבעוניים (כולל קולה), והוא המותג הצומח ביותר בקטגוריה וגדל בשנה האחרונה ב13% לצד ירידה של פאנטה ב3%, גידול של ספרייט ב1% וסטגנציה בקוקה קולה.



שוופס הוא המותג השלישי בגודלו בשוק המשקאות כולו, עם נתח שוק כספי של 6.3 אחוז ומציג גידול של 9.2% אחוזים רק בשנה האחרונה. במונחים כמותיים שוופס הינו המותג החמישי בגודלו בשוק המשקאות עם נתח שוק כמותי של 6.7% וצמח בשנה האחרונה ב4.3%, ווכאמור הינו המותג הצומח ביותר היום בשוק המשקאות המוגזים. (מקור: נילסן יולי 2016 MAT)Schweppes הוא המותג שהוביל את החדשנות הגדולה ביותר בשוק המוגזים- מהשקת קטגוריית מוגז עדין, קטגוריית מוגז עם פרי ועד לפיתוח מוצרים מופחתי סוכר בצורה הדרגתית ומתמשכת במוצרים הקיימים במטרה להרגיל את הצרכנים לצרוך פחות סוכר, ולכן הוא גם המותג הנכון להשיק את הבשורה.




Schweppes ICE מיועד לשכבת גיל בוגרת יותר, גברים ונשים, בעלת מודעות גבוהה לבריאות המחפשת משקאות מתאימים יותר עבורה. הוא מיועד לצרכנים המעוניינים לעבור למוצר מופחת קלוריות וללא ממתיקים מלאכותיים.



המהלך ילווה בקמפיין פרסום, שילוט חוצות ופעילות קד"מ בנקודות המכירה. סך ההשקעה במהלך כולו –6 מיליון ₪.



אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח