שוופס משיקים את SchweppesICE , משקה מוגז מרענן בטעמים חדשים ובמתיקות מעודנת המבטיחה למעלה מ 50% פחות סוכר ממשקאות מוגזים מתוקים אחרים הקיימים היום בשוק.
החל מ-2010 התגברה השיחה בעולם בנושא הסוכר. ארגון הבריאות העולמי יוצא בקמפיין הסברה שמטרתו הפחתת צריכת הסוכר. בארה"ב, עיקר הפעילות בנושא הפחתת הסוכר הינה מול שוק המשקאות וצריכת המשקאות התוססים בארה"ב בליטרים נמצאת במגמת ירידה.
בישראל המצב דומה, הצרכן הישראלי מסיט את כובד הצריכה לקטגוריות הנתפסות כבריאותיות יותר. לפי נילסן כמותי בליטר יולי 2016 MAT: קטגוריית המים המינרלים גדלה ב-5% ואילו הקטגוריות המוגזות ירדו בשיעור של 1%-4%, משקאות הסודה עלו בשיעור של 6% וסך קטגוריית המשקאות מראה גידול של 2%. גם בעולם בכלל ובארה"ב בפרט קטגורית מים מוגזים בטעמים מציגה צמיחה אל מול קטגורית המוגזים שכאמור נמצאת במגמת ירידה מזה מספר שנים.
ההיקף השנתי של שוק המשקאות המוגזים בישראל (לפי נילסן יולי 2016MAT) הוא מעל 327 מיליון ליטר ובהיקף כספי של מעל 1.3 מיליארד ₪. שוופס מהווה קרוב ל9.5 אחוז נתח שוק כמותי מכלל שוק המשקאות המוגזים השחורים והצבעוניים (כולל קולה), והוא המותג הצומח ביותר בקטגוריה וגדל בשנה האחרונה ב13% לצד ירידה של פאנטה ב3%, גידול של ספרייט ב1% וסטגנציה בקוקה קולה.
שוופס הוא המותג השלישי בגודלו בשוק המשקאות כולו, עם נתח שוק כספי של 6.3 אחוז ומציג גידול של 9.2% אחוזים רק בשנה האחרונה. במונחים כמותיים שוופס הינו המותג החמישי בגודלו בשוק המשקאות עם נתח שוק כמותי של 6.7% וצמח בשנה האחרונה ב4.3%, ווכאמור הינו המותג הצומח ביותר היום בשוק המשקאות המוגזים. (מקור: נילסן יולי 2016 MAT)Schweppes הוא המותג שהוביל את החדשנות הגדולה ביותר בשוק המוגזים- מהשקת קטגוריית מוגז עדין, קטגוריית מוגז עם פרי ועד לפיתוח מוצרים מופחתי סוכר בצורה הדרגתית ומתמשכת במוצרים הקיימים במטרה להרגיל את הצרכנים לצרוך פחות סוכר, ולכן הוא גם המותג הנכון להשיק את הבשורה.
Schweppes ICE מיועד לשכבת גיל בוגרת יותר, גברים ונשים, בעלת מודעות גבוהה לבריאות המחפשת משקאות מתאימים יותר עבורה. הוא מיועד לצרכנים המעוניינים לעבור למוצר מופחת קלוריות וללא ממתיקים מלאכותיים.
המהלך ילווה בקמפיין פרסום, שילוט חוצות ופעילות קד"מ בנקודות המכירה. סך ההשקעה במהלך כולו –6 מיליון ₪.