קבוצת השיקה את רשת BE בהיקף ההשקעה במהלך יעמוד על כ-120 מיליון ₪ בשנים הקרובות, אשר כולל: השקת 10 סניפי קונספט חדשים, שדרוג מערך הסניפים הקיים, וצמיחה של כ- 10 סניפי קונספט חדשים בשנה, פתיחה של כ – 50 סניפים חדשים – סה"כ 120 סניפים בתוך כ- 3 שנים, ואתר סחר חדשני על תשתית האתר והמשלוחים של רשת שופרסל און ליין.
Beהחדשה מתחייבת לחולל שינוי במחירי הפארם לצרכן. המחירים בישראל ירדו החל מהיום ובשנה הקרובה. מחירי מדף משתלמים במיוחד על המותגים המובילים בתחומי הטואלטיקה, הקוסמטיקה, בית המרקחת והתינוקות. זאת כאשר על פי מחקר של הגל החדש 66% מהישראלים חושבים שמחירי הפארם יקרים.
מאוריסיו ביאור, יו"ר שופרסל ואיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל מסרו היום: "אנו גאים ונרגשים להשיק היום את רשת Be, רשת הפארם החדשה בישראל מקבוצת שופרסל. הרשת החדשה תביא בשורה לצרכן הישראלי ותאפשר לו ליהנות מעוצמות הקבוצה גם בעולם הפארם, אשר עד לאחרונה נשלט באופן כמעט בלעדי על ידי שחקן אחד. אנו בטוחים כי הצעת הערך שהותאמה במיוחד לצרכים העדכניים של הלקוח הישראלי, תימצא כאטרקטיבית על ידי לקוחות הרשת ותאפשר את צמיחתה והצלחתה בשנים הבאות. אנו מתכוונים לחדש, לרענן ולהמשיך להפתיע, בכל תחומי הפעילות שלנו ברשת זו ולתת מענה לעולמות תוכן רבים ומגוונים הנוגעים לתחומי הבריאות, פארמה, קוסמטיקה, טואלטיקה ועוד, באמצעות מוצרים ושירותים חדשניים ושונים ממה שהצרכן הישראלי הורגל אליהם עד כה. אנו מודים לעובדי ומנהלי החברה המסורים על העשייה הרבה ועל תרומתם להצלחת המהלך ולהוצאתו לפועל״.
אורי וטרמן, מנכ"ל רשת Be, אמר היום: "אני גאה להשיק היום את BE–הפארם החדש, המהווה אלטרנטיבה ראויה ומתבקשת בשוק הפארם בישראל. הצרכן הישראלי השתנה בשנים האחרונות והוא מוקף באלטרנטיבות רבות שמקורן הן בעולם ה- online והן בחו"ל. החנויות החדשות של BE יספקו חוויה עדכנית, ייחודית ודיגיטלית שטרם נראתה בישראל והיא תספק לצרכנים את הריגושים המתבקשים בעולם הפארם. המגוון בחנויות BE יכלול את מוצרי הפארם המוכרים והאהובים בנוסף למבחר מותגים בינלאומיים בבלעדיות, אשר נבחרו בקפידה בעקבות מחקר צרכני מקיף. זאת ועוד, אנו משיקים מותג פרטי מבית BE באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים."
עוד הוסיף וטרמן כי כחלק מתפיסת הצרכן החדש, שמעוניין לקנות בזמן ובמקום שנוח לו, אנחנו משיקים היום אתר סחר חדשני ברוח המותג. באתר יוכלו הלקוחות להזמין את רוב המבחר של BE ולקבל את ההזמנה בשליחות אחת. מהיום ניתן להזמין קוסמטיקה יוקרתית וויטמינים יחד עם סל הקניות של שופרסל און ליין, אשר משרת מאות אלפי בתי אב בישראל בחודש. במהלך 2019 תתווסף גם שליחות של תרופות עד הבית, כל זאת על תשתית האתר והמשלוחים של שופרסל און ליין."
על פי הקונספט של BE, תסופק חווית קניה חדשה, סרוק וקנה – החנות הדיגיטלית כבר כאן. קונים, סורקים ומשלמים באפליקציית Be. באורך החיים המהיר כיום נמצא פתרון נוסף לייעול הקנייה ומקסום החוויה – אוספים מוצרים, סורקים ומשלמים באפליקציה הכול באופן עצמאי ובנוסף כמובן לקופות הרגילות ולחוויית הקנייה הרגילה. כמו כן, בית המרקחת יספק פרטיות מול דלפק הרוקח באמצעות מחיצות ייחודיות אשר נבנו בכל סניפי הקונספט וזאת על מנת להעניק אינטימיות ופרטיות מרבית ללקוח. זאת לאור סקר שוק שביצע מכון SAPIO המעלה כי ¾ מהמשיבים ציינו שחסרה להם פרטיות לפחות בחלק מהמקרים וכ-30% ציינו שברוב הקניות או בכולן.