שופרסל חברה לענקית התרופות האמריקאית ,Perrigo כדי להציע ללקוחות הרשת סדרת תרכובות מזון לתינוק (תמ"ל) ברמת האיכות הגבוהה ביותר ובמחירים הנמוכים בכ- 30% מהמחירים הקיימים כיון בשוק. שיתוף הפעולה בין החברות החל לפני למעלה משנה שבמהלכה פיתחו את "מערך האבטחה המשולשת" עם סדרת בדיקות מקיפה ואישורים בישראל ובארה"ב.
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמר היום: "שופרסל ממשיכה בהובלת מהלכים להורדת יוקר המחיה בישראל. השקת תמ"ל שופרסל baby הינו שיאו של מהלך חסר פשרות בו איכות ובטיחות המוצרים היא העדיפות הראשונה שלנו".
מנכ"ל פריגו, ג'והן א. הנדריקסון, אמר היום לרגל ההשקה, "אנו נרגשים להכריז על השקת נוסחות התמ"ל שופרסל בייבי, בשלבים 1, 2 ו-3 בשוק הישראלי. ישראל היא שוק עתיר פוטנציאל לפריגו ומדינה שבה כבר יש לנו עובדים רבים. שופרסל היא רשת הקמעונאות הגדולה בישראל והמותג שלה זוכה לאמונם של הורים רבים ברחבי המדינה. הנוסחאות של שופרסל בייבי מספקות איכות גבוהה במחיר שווה לכל נפש."
סמנכ"ל הסחר והשיווק של שופרסל, אורי קילשטיין, מרחיב: "היקף מכירות התמ"ל בישראל עומד על כ 570 מיליון ₪, השוק נשלט על ידי שני שחקנים דומיננטיים, מטרנה וסימילאק המחזיקות יחד מעל 90% מהשוק ואילו הצרכן הישראלי משלם מחיר גבוה באופן יחסי על תרכובת המזון שלו.
פריגו משווקת את תרכובת המזון ל-68 רשתות, הנמכרות ביותר מ- 40,000 נקודות מכירה בארה"ב בלבד וכן משווקת את תרכובות המזון שלה ב- 28 מדינות נוספות, בין היתר באוסטרליה, קנדה, שבדיה, מקסיקו וסין.
צילום: סיוון פרג