שופרסל מגייסת את אחד הקומיקאים המצחיקים בישראל , אילן פלד שיוביל עבורה את המהלך בדמותה של ST5 –אסתי פייב .
רשת שופרסל, החלה ב-2016 להתמקד במוצרי NON FOOD לצד קניות הסופר הרגילות, מעלה הילוך ומציגה לראשונה גם ערוץ קניות אישי המכסה מגוון מוצרים בקטגוריות שונות.
ערוץ המבצעים של שופרסל ילווה גם בעמוד פייסבוקי ואינסטגרם שאליו יועלו תכנים בכיכובו של פלד, כולל אינטראקציה ומעורבות עם קהל הגולשים שתוביל לבניית מאגר דאטה והעדפות הקהל.
ערוץ קניות החדש, הופק בשיתוף משרד הפרסום "אדלר-חומסקי" וגוגל, ומהווה את הערוץ הראשון בעולם המותאם לעידן הדיגיטלי ומופעל באמצעות פלטפורמות אינטרנטיות בלבד, לרבות גוגל ויוטיוב.
בסדרת סרטונים שיפרסו למשך השנה כולה יוכלו הגולשים להיחשף לתוכן מקורי ובמקביל להכיר בצורה משעשעת את המבצעים השונים של הרשת.