שוק ההלוואות מתחמם עם השקת מנוע החיפוש להלוואות Best Price

חברה חדשה, Best Price, פיתחה מערכת ממוחשבת היודעת לזהות כבר בהתחלה את סיכויי הלווה לקבל הלוואה על סמך הנתונים שמילא. החברה עובדת כמעט עם כל ספקי ההלוואות בשוק ולכן, הסיכוי של לווה לקבל הלוואה דרך Best Price הוא גבוה מאוד. בכניסה לאתר, הלווה עונה על מספר שאלות, המערכת משרטטת את פרופיל הלקוח ומציעה לו הלוואות המתאימות לו. ככל שפרופיל הלקוח טוב יותר, הוא יקבל יותר אפשרויות להלוואה. כך, גם אם מעולם לא לוויתם או שלהפך סורבתם לקבל הלוואה, המערכת תוכל להציע פתרונות אלטרנטיביים – לבחירתכם.



שמעון דנינו, מנכ"ל Best Price: "הגענו למסקנה שהישראלים מופצצים מכל עבר בפרסומות להלוואות אבל לא באמת יודעים למצוא את מה שהכי מתאים להם ולכן קורסים. הקמנו את Best Price מתוך מטרה לתת לכל לווה לבחור את ההלוואה הטובה ביותר עבורו ועבור מה שהוא יכול להחזיר. ההצלחה שלנו בדמות לקוחות שחוזרים אלינו מראה כי שיטה זו מוכיחה את עצמה."

אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נורת מנוע כתומה
מכתב תודה
SEO