שוקולד פרה מנסה לחדש

עלית יוצאת בחדשנות מפתיעה וכיפית במיוחד שמשלבת בין שוקולד פרה הקלאסי לבין מותגים אהובים ומוכרים של עלית:


שוקולד פרה ורוד בטעם בזוקה, שוקולד חלב במילוי קרם מפנק בטעם טורטית, שוקולד חלב עם קרם בטעם טעמי ושוקולד חלב עם קרם בטעם קפה נמס.



לדברי שי חגואל, מנהל שיווק בחטיבת תענוג והנאה מקבוצת שטראוס: "בתקופת החורף ישנה עלייה בצריכת שוקולד, והצרכנים מחפשים טעמים חדשים ומעניינים, השנה החליט מותג פרה לשלב בין השוקולד המוכר לבין כמה מהמותגים האהובים ביותר בישראל ולתת לצרכנים ליהנות מחוויה חדשה ומעניינת.

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר