שחקן חדש בשוק הסוכריות ללא סוכר: ליימן שליסל משיקה את קלפני (KALFANY) – סוכריות פרימיום ללא סוכר



ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת הממתקים המובילה בישראל, נכנסת לשוק הסוכריות ללא סוכר ומשיקה את סוכריות קלפני (KALFANY), סוכריות פרימיום ללא סוכר בטעמי: לימון ומליסה, מנטה, תות שדה ומנגו-פסיפלורה.



סוכריות קלפני מוצעות באריזה בת 75 גרם, הסוכריות ארוזות כל אחת בנפרד, בהתאם לסטנדרט המקובל בשוק זה. בכל סוכריה 8.4 קלוריות ו- 0 גרם שומן ונתרן.



יעל זהבי, מנהלת תחום הסוכריות בליימן שליסל מציינת כי: "שוק הסוכריות ללא סוכר בישראל מגלגל כ-67 מליון ₪ בשנה כאשר השחקן המוביל בו הואMUST ". לדברי זהבי, ניכר כי הצרכן הישראלי מגלה אהדה רבה ומודעות גבוהה לסוכריות ללא סוכר.



"בליימן שליסל צופים שכניסתה של סוכריית הפרימיום קלפני לשוק תתרום לגידול בקטגוריה וכי עם תום שנת הפעילות הראשונה, יחזיק המותג בכ- 10% מנתח השוק" אומרת זהבי. היקף ההשקעה בהחדרת המותג בישראל נאמד ברבע מיליון שקל.



ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בין המותגים המיובאים ומשווקים באופן בלעדי על ידי ליימן שליסל ניתן למנות בין השאר גם את: מנטוס, צ'ופה צ'ופס, הלס, פררו רושה, וורטר, טופיפי, מרסי, סמינט, קינדר, לואקר, ג'נרל מילס, הוט פופ, קליית גת, לחמי ועוד. בחברה מועסקים כ-400 עובדים ובעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ.

אולי יעניין אותך

16790logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים