שטראוס-עלית מכריזה על השלב השני במהלך מיתוג העל "עלית קפה" ומשיקה את סדרת "פלטינום" החדשה של עלית

חברת הקפה של שטראוס-עלית מכריזה על השלב השני במהלך מיתוג העל "עלית קפה"


ומשיקה את סדרת "פלטינום" החדשה של עלית בהשקעה של כ- 10 מיליון ש"ח.



במסגרת תהליך המיתוג, סדרת פלטינום עברה שדרוג בכל אחד ממוצריה, אשר יוצרו בטכנולוגיות ייחודיות, המביאות להשגת ארומות ריח וטעם מיטביות.


סדרת פלטינום מושקת בצנצנת ובתוויות בעיצוב חדש, המשדר חדשנות ואלגנטיות וגם מעביר את החושניות המעוררת של הקפה. האריזות מעוצבות כסדרה עם שפה ויזואלית התואמת למותג העל 'עלית קפה'.




אלון שמש, מנהל שיווק חברת הקפה של עלית: "תהליך כינוס המותגים נבע מהצורך ומהרצון לבנות תת מותג אחד חזק ויציב בתחום הקפה המיובש בהקפאה, עם שייכות למותג העל 'עלית קפה'. המטרה שלנו היא לתת מענה למגוון צרכים ופרופילי טעם של הצרכן בתחום המיובש בהקפאה, תחת מותג מטריה אחד. זו הדרך שלנו בעלית קפה להעניק לכל אחד את האפשרות ליהנות מחוויה ומטעם המיוחדים לו. ההיכרות שלנו עם הצרכן מבוססת על קשר ונאמנות של שני הצדדים. ההיכרות הזו של השוק הישראלי והמומחיות שלנו בקפה, הם אלו המאפשרים לנו לתת מענה מגוון לצרכן בכל אחד מהסגמנטים שבקטגוריית הקפה הנמס."



אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג