למרות המצב הכלכלי, המשביר לצרכן הגיע החודש לשיא בגיוס חברי מועדון לקלאב 365 הנאמד בלמעלה מ 445 אלף בתי אב, , לעומת 400 אלף, מינואר 2008, המהווים יותר מ – 20% מבתי האב בישראל. כמו כן גדל הממוצע של סל הקניה ברשת המשביר לצרכן ל – 260 ₪ לעומת 230 ₪ מינואר 2008 אשתקד.
אסף בן דב, מנכ"ל משותף במשביר לצרכן מסר כי: "שיא גיוס הלקוחות והגדלת סל הקניה במשביר לצרכן הינם תוצאת המציאות הכלכלית החדשה שנוצרה בארץ ובעולם.
לדבריו: המשביר לצרכן זיהה את המגמה החדשה לפני כ – 9 חודשים תוך הבנת צרכי הלקוח, גיבש אסטרטגיה המתמקדת בשילוב ארבעת הפרמטרים העיקריים: אטרקטיביות, חווית קניה, פריסה ארצית ומחירים חסרי תחרות, בכל הקטגוריות בהן המשביר לצרכן פועלת.
לדברי שירלי פאר יגרמן, מנכ"ל קלאב 365: במסגרת האסטרטגיה השיווקית לשנת 2009 יציע מועדון הלקוחות מידי חודש מגוון רחב של הטבות, מבצעים, הנחות ומתנות בלעדיים לחברי המועדון. לדוגמא: במהלך חודש פברואר ייתנו במחלקות השונות בכולבו מבצעים חסרי תקדים, כמו: הנחות של 60% במחלקות האופנה פלוס 20% הנחה נוספים לחברי המועדון, במחלקת ההלבשה התחתונה מציע המועדון הנחות של 50% פלוס 20% הנחה נוספים , מחלקת הקוסמטיקה מציעה הנחות של 40% פלוס 25% לחברי מועדון על מבחר בשמים מובילים, מחלקת עולם הבית מציעה 1+1 מתנה, במחלקת הנעליים 1+1 מתנה, ובמחלקת הספורט 50% הנחה פלוס % 20 הנחה נוספים לחברי מועדון.