שייקה נפחא (28) מונה לסמנכ"ל תחום המגזר החרדי וחבר הנהלה בקבוצת מגזרים המתמחה בתקשורת שיווקית במגזרים החרדי, הערבי והרוסי, לאחר שכיהן במשך למעלה משנתיים כראש המחלקה החרדית במגזרים.
נפחא היה אחד ממקימי משרד פרסום "שקד" בו כיהן כמנכ"ל משותף עד למיזוגו עם חברת מגזרים בתחילת 2006. לפני כן עסק בין היתר ביח"צ ודוברות של ארגוני חסד שונים וניהל את מדריך "עולם התורה" המופץ בקהילות היהודיות בעולם.
"לאור הגידול העסקי והתקציבי של המחלקה החרדית תחת ניהולו של נפחא היה זה מהלך טבעי לצרפו כחבר הנהלה וסמנכ"ל בחברה". מציין דני פלד, מנכ"ל מגזרים.
מגזרים הינה חברת תקשורת שיווקית משולבת, העוסקת במתן פתרונות מגוונים במגזרים: רוסי, ערבי וחרדי בישראל. למגזרים סל שירותים רחב הכולל פרסום, תכנון וקניית מדיה, אינטראקטיב, יחסי ציבור ותוכן שיווקי, קידום מכירות והפקת אירועים, קיום מגע ישיר עם הצרכנים בפעילויות שטח, חיבור למובילי דעה ועוד.
החברה שמה לעצמה למטרה למצות עבור לקוחותיה את פוטנציאל השיווק על-ידי שימוש בידע רב ובלעדי בתחום המגזרים האתניים אשר נצבר על ידה במרוצת השנים. בעזרת ידע זה פותחו כלים מעשיים המאפשרים למגזרים להוביל את לקוחותיה בארץ להצלחות רבות ומוכחות.
יו"ר מגזרים הוא רוני אריאלי והמנכ"ל דני פלד. בין לקוחות החברה: קבוצת שטראוס, נטויז'ן-013 ברק, HOT, בנק ערבי ישראל, חוגלה קימברלי, דפי זהב, ויזה כ.א.ל, מוטורולה, דובק, אלדן, בסט ביי, בנק אגוד, ישרוטל, מוטורולה ישראל, קבוצת בסט ביי, ACE , O&H, רקיט בנקיזר ועוד.