השבוע עולה לאוויר ערוץ תוכן חדש ומעוצב של הכללית בפייסבוק, באמצעות חברת האינטראקטיב טוויסטד, המציע לגולשים תכנים, שירותים וכלים אינטראקטיביים בנושאי בריאות ולייף סטייל, הריון, לידה והורות בתוך ערוץ תוכן מעוצב.
ערוץ הפייסבוק, שכתובתו https://www.facebook.com/Clalit, מחולק ל-3 עולמות תוכן עיקריים- בריאות ולייף סטייל, הריון ולידה, והורות, כאשר בכל עולם לינקים ותכנים רלוונטים מאתר הכללית, כך יוכלו גולשי הפייסבוק להגיע בקלות לשירותים ולתכנים הרצויים, בעת הגלישה ברשת החברתית. ייחוד הערוץ טמון בכך שהוא מציע לגולשים לא רק תכנים, אלא גם שירותים וכלים אינטראקטיביים הנגישים ללקוחות הכללית באינטרנט, כגון שירות רופא ילדים און-ליין, יועצת הנקה און-ליין (שירותים המאפשרים להתייעץ עם רופא ילדים ועם יועצת הנקה בשיחת וידאו דרך האינטרנט), זימון ביקורים באינטרנט, ועוד. חידוש נוסף הוא עמוד "שירות לקוחות בפייסבוק" במסגרתו יוכלו הלקוחות שגולשים בפייסבוק לשלוח במייל שאלות ובקשות למידע בחלוקה לקטגוריות, ונציגי שירות הלקוחות יחזרו אליהם במייל אישי בתוך 24 שעות.
בנוסף לכתבות וטיפים בנושאי בריאות ולייף שונים, כגון תזונה נכונה, כושר גופני, הריון ולידה, הורות, מין וזוגיות ועוד, קיימות בערוץ אפליקציות כגון "רואים חו"ל" של כללית חו"ל, המאפשרת לגולשים שמעוניינים לנסוע למדינה מסוימת לראות את כל התמונות מהמדינה הזו שהעלו חבריהם בפייסבוק, או אפליקצייתReady Daddy שבמסגרתה יוכלו זוגות שחושבים על הריון לבדוק את מוכנותם של האבות להורות בעזרת שאלון . שירות מדליק נוסף הוא "אבחון הפרופיל בפייסבוק" בו יוכלו הגולשים לבצע "אבחון" של פרופיל הפייסבוק שלהם ולקבל ניתוח הומוריסטי של מצבו הרפואי של הפרופיל. הגולש ייבדק לדוגמא אם הוא סובל מ- tag disorder, אם הפרופיל שלו סובל מצפיפות סטטוסים או אם יש לו מספיק חברים.
ענבר זך, מנהלת תקשורת שיווקית בכללית, אומרת כי "פייסבוק הפך להיות זירה קריטית לתקשורת השיווקית השוטפת עם הלקוחות. חשוב לנו להיות נוכחים היכן שהקהל שלנו נמצא ולהשתמש בזירה זו כפלטפורמה נוספת למתן שירות, מידע בריאותי וערך לגולשים, בהתאם לצרכים שלהם ולאופן הגלישה שלהם ברשת. זוהי רק אבן הדרך הראשונה מבין מגוון הפעילויות שאנו עומדים להשיק בערוץ הפייסבוק של כללית בעתיד הקרוב שיענו על צרכי לקוחותינו".
במרכז קמפיין ההשקה לערוץ החדש, באמצעות טוויסטד, עומדת הסיסמא: "ה-LIKE טוב לבריאות". התובנה שעליה מבוסס הקמפיין היא, שה"LIKE" הפך לאייקון חברתי ותרבותי שמיליוני גולשים משתמשים בו כל יום כדי לפרגן, להזדהות, להביע אהדה או אהבה לאנשים, תכנים, אירועים, תמונות או מותגים. באופן כללי, ה-LIKE עושה טוב לאנשים וגורם להם לחייך, להתרגש, להרגיש נאהבים ומוערכים ובעיקר- להרגיש טוב עם עצמם. במקרה של ערוץ כללית בפייסבוק – ה"LIKE" טוב לבריאות הלכה למעשה. כל גולש שעושה לייק לעמוד, נהנה מיידית מתכנים, מידע וכלים שיכולים לשפר את איכות חייו ואת בריאותו.
הקמפיין יכלול פעילות בתכניות הבוקר ברדיו האזורי, שילוט חוצות, אינטרנט, פעילות בזירות השיחה ופרסום בפייסבוק.