לאחר הצלחת הפרויקט דומה בקניון רמת אביב (מקבוצת קניוני מליסרון), במסגרתו נבנו לראשונה בארץ שירותי ילדים, גם בקניון לב אשדוד החליטו להצטרף להצלחת הפרויקט ולבנות שירותי ילדים ייחודים, בהשקעה של כ- 200 אלף שקלים.
לדברי צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון לב אשדוד: הקניון ורשת קניוני מליסרון, פועלים כל העת לתת שירותים מיוחדים וחדשניים ללקוחות, הקימו את שירותי הילדים הייחודיים להקל על הורים עם ילדים קטנים אשר במקום לחכות בדאגה מחוץ לשירותים רגילים יכולים כעת ללוות בבטחה ובשקט נפשי את ילדיהם אל שירותים מיוחדים המתאימים לגובה הילדים, מבנה אידיאלי וצבעים שמחים והולמים.
על העיצוב המוקפד ו"הילדותי" אחראי משרד אדריכלים פיני וינברג וגדי שמיר המעידים כי השראתם העיקרית בבניית הפרויקט הייתה "לחשוב כמו ילד" כחלק מהשראה זו וינברג ושמיר עשו שימוש בצבעים בהירים עליזים ושמחים. כאלו המקנים לילדים הרגשה נעימה וביתית.
הכיורים הותאמו לגובהם של ילדים בגילאים הנ"ל, האסלות נמוכות מהסטנדרט ומתקני ייבוש הידיים ומטליות הנייר הוצבו גם הם בגובה עיניו של ילד.
כל זאת, על מנת לאפשר להורים להיכנס בנוחות עם ילדיהם לשירותים מבלי להתלבט לאילו תאים עליהם להיכנס בהתאם למין ילדם. ילדים הינם קהל חשוב ביותר עבור מנהלי קניון לב אשדוד והם נמצאים בראש סדרי העדיפויות של מקבלי ההחלטות בקניון.
עוד מסר רוזנטל: החשיבה המיידית שלנו היא כיצד להקל על ההורים בעת הקניות בקניון, אנו מאמינים כי פרויקט זה יוכיח את עצמו בהקלה משמעותית הן עבור ההורים והן עבור הילדים שהשירותים הותאמו במיוחד עבור צרכיהם. הבילוי בקניון ייעשה נוח ופשוט יותר ומכאן שלקוחותינו יהיו אף יותר מרוצים.