מגזין "עלמה" יוצא בשת"פ עם חברת "אסתי לאודר" במסגרתו יוענק בושם לכל מי שתרכוש מנוי שנתי למגזין. השבוע יעלה באתרynet קמפיין פרסומי משותף של מגזין "עלמה" וחברת "אסתי לאודר". מטרת הקמפיין לעודד גולשות באתר לרכוש מנוי שנתי למגזין. במסגרת שיתוף הפעולה הנ"ל יעניק המגזין לכל מנויה חדשה את הבושם pleasures exotic – הגרסה האחרונה למותג-העל pleasures.
הבושם החדש פרחוני טרופי, עסיסי, נוצץ ובשרני יותר מהבושם המקורי ובמערכת המגזין סבורים כי הוא מתאים מאוד לקוראות "עלמה" ובטוחים ששיתוף פעולה זה יעודד גולשות רבות להצטרף כמנויות למגזין.
קובי טיריפינטו, מנהל יחסי הציבור של המגזין מסר כי שיתוף הפעולה עם חברת "אסתי לאודר" הינו מהלך אסטרטגי בגיוס מנויות חדשות ובהרחבת סל ההטבות המוענקות להן. מתן הטבות למנויות פוטנציאליות הוא צעד ראשון שמקיים המגזין בהגדלת מערך המנוים שלו. המגזין, כמו גם חברת "אסתי לאודר", פונים לקהל יעד הרואה חשיבות רבה בטיפוח, יופי, סגנון ואיכות חיים, ושת"פ זה הוא הראשון מני רבים שיקודמו לקראת החגים.