שיתוף פעולה בין אתר איגוד המפרסמים לבין אתר התוכן האמריקאי MARKETINGPROFS


איגוד המפרסמים חתם לאחרונה על הסכם לשיתוף פעולה עם אתר התוכן MARKETINGPROFS המהווה את מאגר המידע השיווקי המקוון הרחב והעשיר ביותר בארה"ב.



200 אלף מנהלים בכירים ואנשי שיווק ברחבי בעולם מנויים על האתר ומאות מומחי שיווק ואנשי אקדמיה מספקים את התוכן הרב והמתעדכן שלו במגוון נושאים: פרסום, מיתוג, אסטרטגיה, יחסי ציבור, התנהגות צרכנים, שיווק ופרסום באינטרנט, עיצוב גרפי, מחקר שיווקי, תמחור, יחסי לקוחות, ניהול קריירה ועוד…



תלמה בירו, מנכ"ל איגוד המפרסמים מסרה כי "ביקשנו להביא לאנשי השיווק ולמפרסמים הישראליים, שזמנם דחוק תמידית, את המאמרים והכתבות העדכניים והעכשויים ביותר בעולם השיווק כשהם מתורגמים, מקוצרים וערוכים. מדי יום ביומו ימצא איש השיווק הישראלי הגולש באתר OTOT מאמרים במגוון ענפים וקטגוריות, כולם לקוחים מן האתר המהווה היום את ספריית המידע השיווקי הרחבה והמתחדשת ביותר בארה"ב".



אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר