חברת נסטלה פותחת בקמפיין שיווקי חדש לרגל השקת פעילות משותפת בין דגני הבוקר שלה והסרט ספיידרמן 3. מנסטלה נמסר כי במסגרת שיתוף הפעולה כל הרוכש את דגני הבוקר של נסטלה עם דמותו של ספיידרמן יוכל לרכוש כרטיס לסרט "ספיידרמן 3" במחיר מוזל. כמו כן, תתווסף פעילות קד"מ כך שבכל אריזות המוצר יחולקו מתנות של דמויות מהסרט.
הקמפיין בהשקעה של כמיליון ש"ח, הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן ויימשך שבועיים כולל טלוויזיה בכיכובו של ספיידרמן ומודעות בעיתונות ילדים ובאתרי האינטרנט.