שיתוף הפעולה בין קבוצת עזריאלי וחברת הטכנולוגיה Gett יושק באופן מידי ולקראתו, פיתחו בחברת – Gett פיצ'ר ייחודי באפליקציה שיאפשר למבקרי ועובדי מרכז עזריאלי תל אביב לבחור באחת משלוש נקודות איסוף מרכזיות בתוך המתחם שיקבעו מראש ללא כל צורך לצאת מהמרכז. הפיצ'ר יפעל תוך שימוש ביתרונות האפליקציה הקיימים כמו צפייה במיקום הגאוגרפי של הנהג, מספר הנייד של הנהג, תשלום נוח ישירות דרך האפליקציה ומוקד שירות לקוחות הפועל 24/7.
החיבור בין שני הגופים ימשיך גם בשאר מרכזי העסקים הבילוי והמסחר של הקבוצה, אשר שם את עזריאלי כקבוצה מובילה, חדשנית ופורצת דרך ששמה את טובת עובדיה ולקוחותיה בראש.
כמו כן, שיתוף הפעולה בין Gett וקבוצת עזריאלי הוא המשך ישיר של פעילות חברת Gett בעולמות ה- B2B. מעבר לייעול מערך ההיסעים, הרי שהשת"פ המדובר יוסיף עבודה עבור ציבור נהגי המוניות שעובדים עם Gett. מרכז עזריאלי בתל אביב משמש כעורק תנועה ראשי בתל אביב וגוש דן ומשמש מידי יום כ- מבקרים הפוקדים אותו עבור עסקים, קניות, פנאי וחיבור ישיר לתחנת הרכבת העמוסה ביותר בישראל- תחנת השלום.
אופיר אורן מנכ"ל מרכז עזריאלי תל אביב: “אנו מברכים על שיתוף הפעולה הראשוני בין מרכז עזריאלי תל אביב לחברת הטכנולוגיה-Gett ושמחים להיות עם הפנים לקדמת הטכנולוגיה. אנו ממשיכים לפעול כל העת על מנת להטמיע חדשות ולהעצים חוויה טכנולוגית וחדשנית לעובדי המשרדים במרכז ולקוחותינו בקניון.
מארק און, מנכ"ל Gett ישראל: "מברכים על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת קניוני עזריאלי וגאים להנגיש את הטכנולוגיה והחוויה של Gett. החיבור נוצר מתוך רצון לשדרג ולייעל טכנולוגית את מערך ההיסעים לקניון ועמו את החווית הביקור ולחסוך זמן וכסף עבור הלקוחות והנהגים"