שיתוף פעולה ראשון בין נטוויז'ן ו-Google ישראל: חבילות פרסום והדרכת תכנון קמפיין ללקוחות SMB

נטוויז'ן ו-Google ישראל משתפות פעולה במאמץ להגיע לפלח השוק העיסקי. במסגרת השת"פ לקוחות נטוויז'ן ביזנס יקבלו חבילת פרסום והדרכת תכנון קמפיין בGoogle-




מנטוויז'ן נמסר היום כי במסגרת ההדרכה ילמדו בעלי העסקים מושגים בסיסיים בעולם הפרסום האינטרנטי, כיצד לפתוח חשבון ולבנות קמפיין פרסומי, כיצד למדוד ולבצע מעקב אחר התוצאות וכיצד לבצע אוטפטימציה של אתר בית העסק במנוע החיפוש.



לדברי טלי נחושתן , סמנכ"ל השיווק בנטוויז'ן, ההטבה מאפשרת לבעלי עסקים ללמוד כיצד לחשוף את עסקם באתר החיפוש המוביל בעולם באופן יעיל. "מהיכרותנו עם אפקטיביות הפרסום ב-Google אנו מאמינים שההטבה ללקוחות נטוויז'ן ביזנס אטרקטיבית ואנו שמחים לאפשר להם טעימה מעולם הפרסום המקוון. ההטבה תואמת את צרכיהם של לקוחות עסקיים קטנים ובינוניים בעלי תקציבים קטנים לפרסום ומאפשרת להם לחשוף את העסק באתר החיפוש המוביל בעולם".



תוכנית הפרסום AdWords של Google מבוססת על מודעות מילים הממוקדות בהתאם למילות החיפוש של הגולש. מודעות הפרסום מופיעות לצד או מעל תוצאות החיפוש באתרים השייכים לרשת הפרסום של Google.

אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר