שיתוף פעולה של בזק B144 עם הסטרטאפ Yellzz

לאחר שבשבוע שעבר, הסטארט-אפ Yellzz הכריז על גיוס של מיליון דולר מקרן Nielsen Innovate ומלשכת המדען הראשי, מודיע כעת על שיתוף פעולה חדש עם אתר B144 של בזק. הפלטפורמה של Yellzz מאפשרת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים המפרסמים באתרי חיפוש ולוחות מקוונים כגון Marketplaces לנקוט בגישה פרואקטיבית ולתקשר עם לקוחות פוטנציאליים בדיוק ברגע בו אותם לקוחות מחפשים את אותו השירות, במקום להמתין שהלקוחות יצרו קשר בעצמם. המהלך נועד לאפשר לבעלי עסקים ושירותים להגדיל את החשיפה ללקוחות פוטנציאליים בצורה פרו-אקטיבית ובזמן אמת. המערכת של ילז תוטמע עבור לקוחותיה העסקיים של B144, תתריע ותקשר בין העסקים לבין הלקוחות בזמן אמת תוך כדי חיפוש השירות באתר.



הסטארט-אפ Yellzz המפתח פלטפורמת שיווק לתקשורת מידית בין מפרסמים ובעלי עסקים ללקוחות פוטנציאליים בזמן אמת, הוקם בשנת 2017, והחל לתת שירותים לחברות ענק גלובאליות ברחבי העולם. כעת, החברה פונה גם לשוק המקומי על מנת לחזק ולשפר את יכולתם של עסקים קטנים ובינוניים, להגביר את התחרותיות ולהתבלט בתוך מאגרי מידע שיכולים להגיע לאלפי אנשי מקצוע מאותו התחום. בתוך כך, החברה חתמה עם אתר B144, לוח בעלי המקצוע האינטרנטי מהפופולריים בארץ, עם למעלה מ-4 מיליון כניסות בחודש ופרטים של למעלה מ-400 אלף בעלי מקצוע ברחבי הארץ.




מושיקו אבלגון, מייסד ומנכ"ל חברת Yellzz: "בשנים האחרונות יותר ויותר מחקרים מראים כי צורת התקשורת המועדפת על לקוחות לתקשורת עם עסקים הינה צ'אטים בזמן אמת. המחקרים מראים גם כי חברות המשתמשות בצ'אטים כדי לתקשר עם לקוחותיהן מגדילות את מכירותיהן בעשרות אחוזים. לכן חברת Yellzz שמה לעצמה מטרה לסייע הן לעסקים קטנים ובינוניים, והן ללקוחות לתקשר ביניהם בצורה קלה, אנונימית ואינטואיטיבית, תוך יישום גישה פרו-אקטיבית, על מנת להציע את ההצעה הנכונה ללקוח הפוטנציאלי, בזמן ובמקום שמתאימים לו".



מקס אוקונוב, מנהל דיגיטל b144: "שמנו לעצמינו מטרה להוביל את b144 לעידן חדש של חדשנות טכנולוגית. ברור לנו שעל ידי הטמעה של טכנולוגיות מתקדמות המייצרות בידול משמעותי מול המתחרים שלנו נמשיך להוביל את השוק בישראל כשם שעשינו בהצלחה מרובה עד כה".




הטכנולוגיה מוטמעת באתרי החיפוש ולוחות online, ומחברת בין מוכר לקונה באופן מידי ופשוט. תהליך ההתאמה בין ספק שירותים ללקוח מתרחש בזמן אמת ברגע בו הלקוח מחפש שירות או מוצר מסוים בלוח המקוון. למשל כאשר לקוח מחפש חשמלאי לצורך תיקון דחוף. המערכת תחפש עבורו את החשמלאי הרלוונטי ביותר, והוא יהיה זה שיקבל התראה על כך לטלפון הנייד, ואף יוכל להציע ללקוח את שירותיו. במידה והלקוח מעוניין, תפתח ביניהם האפשרות לתקשר דרך האתר. ההתקשרות בין הלקוח לבעל העסק נעשית בצורה אנונימית לחלוטין דרך ממשק האתר, מבלי להזדהות בשום צורה דרך התחברות לפייסבוק או למשתמש באתר.



אבלגון הוסיף כי: "כסטארט-אפ שהתחיל את פעילותו בשווקים הגלובאליים, אנו שמחים על הצמיחה בשוק הישראלי וגאים על כך שיש לנו שותפים כמו B144 בשוק המקומי. אנו בטוחים ששיתופי פעולה מהסוג הזה יביאו ערך רב הן ללקוחות והן לעסקים".


אולי יעניין אותך

browser-g19bd0768a_640
sodastream(7)
Untitled(12)
malam5
keren13
social_share_homepage1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

unnamed
__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
קרן קופרמינץ - סמנכל שיווק סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל צילום סיון פרג' (1)