עובדי ומנהלי חברת האינטראקטיב REDHEAD מחלקים בשעות אלו מתנת מזל עם "חוויה הכוללת חיבור בין on lineל off line, בין מערב למזרח."
הלקוחות של REDHEAD מקבלים דג קרב עם ראש אדום, שעפ"י האמונה הסינית נחשב למביא ברכה ומזל, באווקריום משרדי והפניה לאתר שהוקם במיוחד עבורם.
באתר. www.redheadfish.com יקבלו הלקוחות מהדג הסיני החכם הנחיות איך לשפר את החיים ב-4 התחומים העיקריים של החיים: אהבה, כסף, בריאות, ומזל וכן ימצאו הלקוחות פרטים והוראות גידול לדג .
גיא פורה מנכ"ל REDHEAD : "הבחירה במתנה נבעה מתוך התובנה שכולנו רוצים לשפר את חיינו. הפופולאריות הפורצת של סרטים כמו "הסוד" מוכיח את זה. אז בחרנו בפרזנטור (הדג הג'ינג'י) שמשקף את ערכי הקמפיין, גם סיני חכם, גם מביא מזל וגם redhead. הפרזנטור ינחה את לקוחותינו איך לשפר את חייהם בשנה הקרובה בעזרת תרגילים מתוך "הסוד" ב 4 קטגוריות."