מגמת הבריאות ממשיכה לצבור תאוצה וכיום ההערכה היא כי במהלך שנת 2018 תהיה חובת סימון של ערכי נתרן, סוכר ושומן רווי, על גבי מוצרים. מוצרים שלא יעמדו בדרישות אלו, יקבלו סימון אדום. רפורמה זו, אשר הוגשה ע"י השר ליצמן, נועדה לקדם הפחתה של צריכת נתרן ושומן רווי המהווים גורם סיכון לבריאות הציבור.
חברת שסטוביץ משיקה את סדרת חטיפי קראנצ'וס, סדרת החטיפים הראשונה העומדת בכל דרישות משרד הבריאות לשנת 2020 (מבין מותגי החטיפים המובילים). לאחר מאמצי פיתוח רבים נמצא מתכון עבור סדרת קראנצ'וס הנותן מענה לקהל רחב המעוניין לאפשר לילדיו צריכת חטיפים עם פחות רגשי אשם. במבחני הטעימה הרבים אשר נערכו כהכנה למהלך, טעמם של החטיפים החדשים קיבל ציונים גבוהים מאוד בקרב קהל הצרכנים (בני נוער). בני נוער קבעו כי החטיף החדש טעים כמו ואף עדיף (בטעמים מסוימים) על המתחרה המוביל בקטגוריה.
שסטוביץ תשקיעה במהלך השקת קראנצ'וס כ 5 מיליון ₪. על פי מצגת שהכינה החברה על פי נתוני סטורנקסט , שוק החטיפים בישראל עומד על 1.1 מיליארד ש"ח עם מכירות של כ- 400 מיליון שקיות. ב- 3 השנים האחרונות חווה השוק גידול שנתי ממוצע של כ- 3%. . במבה מוביל את השוק עם 24.1%, אחריו תפוצ'יפס עם 20.1%, ביסלי (12.3%), 6.9% לדוריטוס, 6.7% לאפרופו, ודובונים עם נתח שוק של 5.9%. אחריהם נמצא צ'יטוס (5%), פרינגלס (3.1%) וכיפלי עם 2.3%.
סתיו יואלי מנהלת חטיבת המזון בשסטוביץ: "למרות ההזדמנות שניתנה לעשות את המהלך בשלוש פעימות, חטיפי קראנצ'וס עומדים בכל דרישות משרד הבריאות לשנת 2020 להפחתת נתרן, סוכר ושומן רווי תוך שימוש בשמן קנולה. משמעות העמידה בדרישות אלה הינה חטיפים בעלי ערכי שומן רווי ונתרן הנמוכים ביותר בקטגוריה. אני מאמינה כי מהלך זה יהפוך את קראנצ'וס, לאלטרנטיבה המועדפת עבור הורים רבים בישראל. השקענו מאמצי פיתוח רבים בשיפור הערכים התזונתיים של החטיפים, תוך הקפדה ובדיקה מעמיקה של התקבלות הטעם והעדפה. במבחני הטעימה שערכנו עולה כי החטיפים המופחתים טעימים לא פחות ובחלק מהטעמים אף עדיפים, במיוחד הפלאפל והברביקיו".