שקם אלקטריק יוצאת בפעילויות שיווקיות בהיקף 1.5 מיליון ש"ח

שקם אלקטריק יוצאת בפעילויות שיווקיות בהיקף השקעה של כ- 1.5 מיליון ש"ח. הפעילות תלווה בקמפיין פרסום בעיתונות, באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן ובהיקף השקעה של כ- 350 אלף ש"ח.



במסגרת הפעילויות תפעיל הרשת יריד מכירות המיועד למגזרים ממוקדים וכן תקיים מכירת עודפים באולמות התצוגה. מהחברה נמסר הבוקר כי יריד המכירות הגדול של הסתדרות המורים, מיועד לכ- 113 אלף חברי הסתדרות המורים, כולל מבצעי הנחות אגרסיביות על כל מחלקות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה.



בנוסף, לראשונה תקיים החברה יריד מכירות בלעדי בעבור חברי הסתדרות המורים אשר הנם בעלי כרטיס אשראי "אשמורת בתנופה". היריד ילווה בדיוור ישיר לכל חברי הסתדרות המורים, מסע פרסום ברדיו ובאינטרנט ושילוט בנקודות המכירה. סך עלות השקעה – 550,000 ₪.



בני גרינאפל – מנהל רשת שקם אלקטריק, אמר היום כי שקם אלקטריק ממשיכה במגמה של שיתופי פעולה עם הגופים המובילים במשק המייצגים קהל לקוחות של מאות אלפי משפחות."


אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר