שירותי בריאות כללית עולה בקמפיין דובר רוסית לקידום שירות זימון ביקורים לרופאי ילדים ומשפחה באמצעות אתר האינטרנט של 'הכללית'. הקמפיין החדש מדגיש את הנוחות בשימוש באינטרנט היות ומדובר במרפאה וירטואלית, הפתוחה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע: "ממש כמו במרפאה אמיתית והכל באמצעות לחיצה על העכבר, מהמחשב בבית", מסבירה אמא של חמודי בסרטון ההדרכה לאתר.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן COLTURE, באינטרנט באתרים RAMBLER, ZAHAV, ISRAGROUP, MIGNEWS ו-NEWSRU. הקמפיין האינטרנטי מוביל לסרטון הדרכה על האתר בשפה הרוסית. בנוסף עלו חסויות בתכניות מובילות בערוץ 9.
שירותי בריאות כללית הרחיבה לאחרונה את מגוון השירותים הניתנים און ליין ללקוחותיה ומאפשרת להזמין ביקור לרופא המשפחה ולרופא הילדים באמצעות אתר האינטרנט החדש של הכללית. שירות זה מתווסף לשירותי האון ליין הקיימים בהם הזמנת תור לרופאים מומחים כגון רופאי עור, גינקולוגיה, עיניים, אורתופדיה ואף אוזן גרון, וכן קבלת תוצאות של בדיקות מעבדה.
בנוסף, יוכלו לקוחות הכללית לפנות לעצות רפואיות במערך הפורומים באתר ולקבל תשובה ממנהל הפורום הרלוונטי תשובה. השירות החדש יגדיל את מספר הכניסות לאתר ואת הפעילות במדורי התוכן ובפורומים הבריאותיים של האתר בכ-10 מיליון כניסות בשנה.