שריג אלקטריק, יבואנית מותגי החשמל לבית והמטבח, יוצאת בימים אלה בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל למותג הבלנדרים Nutri-Ninja לאור השקתו המוצלחת בישראל בספטמבר האחרון. בקמפיין, שהופק באמצעות משרד הפרסום מנצ', הושקעו כ- 1.5 מיליון ₪.
המכשיר, מבית חברת Shark Ninja האמריקאית, נמכר בהצלחה ברחבי העולם הודות ללהבי PRO EXTRACTOR, תוכנת הערבול המושלם AUTO IQ והמנוע העוצמתי שלו – 1500 וואט.
ההכנות לצילומים החלו בליהוק שני אנשי מפתח: יוסף לוריא, אמן חרבות המתמחה במספר אומנויות לחימה ביניהן אייקידו ו-IAIDO. יוסף מחזיק בדרגת 6 DAN ב- IAIDO, 5 DAN ב-AIKIDO, 5 DAN ב-JODO. את הפירות יוסף חתך בעזרת חרב טקאנה, חבר יפנית חדה מאד וארוכה בה עשו שימוש הסמוראים. לתפקיד הנינג'ה בסרט, לוהק טקנורי קווהארדה, רקדן יפני וגם מתאמן בIAIDO –.
לקראת הצילומים נערכו עשרות טסטים בהם נערפו עשרות אננסים, תותים ופירות אחרים כדי לראות כיצד הם מצטלמים בהילוך איטי במהירות של 2000 פריים בשנייה. הצילומים בוצעו בעזרת מצלמה מיוחדת המצלמת בהילוך איטי וברזולוציית 4k.
הקמפיין עלה למשך שבועיים וישודר לאורך היום עם התמקדות בתוכניות פריים בערוצי 2 ו-10 כגון: האח הגדול, הכוכב הבא, The voice ועוד. במקביל הסרטון יקודם באתרים מובילים וברשתות החברתיות.