שתה יין, גבר: ml men יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם יינות רקאנטי

רשת אופנת הגברים ml men משיקה בימים אלו שיתוף פעולה אסטרטגי עם יינות רקאנטי. במסגרת השת"פ, מותגו יינות רקנאטי תחת הלוגו של ml men, וישווקו במארז עץ יוקרתי וייחודי. מהחברה נמסר כי המהדורה המוגבלת של היינות תימכר בסניפי רשת ml men בלבד.



רשת ml men השקיעה במהלך כ- 1/2 מיליון דולר, והוא יכלול, לצד בקבוקי יין במארז ייחודי, קמפיין במגזינים לגברים וקד"מ בנקודות המכירה.



אבי מלכה, מנכ"ל ובעלים של רשת ml men, מסר כי: "מסקרים וקבוצות מיקוד שערכנו, עלה כי גברים מעוניינים בחוויית קניה מושלמת, הכוללת לא רק אופנה, אלא גם לייף סטייל, הקשור לעולם התוכן הגברי: סיגרים, יינות, שיתופי פעולה עם יבואני רכב ופעילויות שונות. לכן, בחרנו לשתף פעולה עם יינות רקאנטי, בעלי השם היוקרתי. הודות למהדורת יינות מוגבלת זו, אנו מספקים שירות ייחודי לקהל לקוחותינו".



עוד הוסיף מלכה כי מארזי היינות תחת שם המותג ml men משלימים את הקונספט העיצובי של חנויות הרשת בסגנון איטלקי, גברי ומחוספס, העושה שימוש נרחב בעץ – ולכן, כך גם עוצבו מארזי היינות.


אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר