תומר ספנוב מונה למנהל מחלקת הקד"מ בחברת "לעומק התודעה" שיווק לצעירים


תומר ספנוב מונה למנהל מחלקת הקד"מ של חברת "לעומק התודעה" שיווק לצעירים.


במסגרת תפקידו ינהל ספנוב את מחלקות הקריאייטיב, התקציבאות, הרכש, השיווק החווייתי, והפקת האירועים ללקוחות הקבוצה.



תומר ספנוב היה שותף בחברת "מישהו" שהתמחתה בטיפול בארועים שיווקיים. במסגרת עבודתו בחברה טיפל ספנוב בתקציבים של: האיחוד האירופי, הלשכה למסחר, משרד הבריאות, רפא"ל, דיזנהויז, יוניטורס, הלשכה למסחר ועוד.



מחלקת הקד"מ של חברת "לעומק התודעה" זכתה השנה בצל"ש בתחרות GLOBES AWARDS על הקונספט אותו בנתה והפיקה לחברת ניאופארם, משווקת קונדומי דורקס בישראל.



חברת "לעומק התודעה" מתמחה בשיווק לצעירים בגילאי 18-35 והיא חלוצת הפרסום בחדרי השירותים במועדונים, בארים, פאבים, מסעדות ובתי קפה בישראל. באמצעות מדיום זה מציעה החברה חשיפה חודשית כוללת של יותר מ 2.5 מיליון איש.



בין לקוחות החברה נמנות: החברה המרכזית למשקאות, בנק הפועלים, מוטורולה , יוניליבר, ש. שסטוביץ, חוגלה, קרוקר TNT, , ניאופארם, תלמה, קוסמופארם, פרוקטר&גמבל, פלאפון, דואר ישראל, HP, משרד הבריאות, כצט, דלתא, טמפו, הכרם, פיליפס, סמסונג, דקסון, תרימה, תמנון, בזק, OTL, ג'ונסון&ג'ונסון, מכללת הדסה, מכללת תל חי, לי קופר, ,ORS מנפאואר ועוד.


אולי יעניין אותך

שירן וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
גדי שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
יקיר ליסיצקי יור דירקטוריון איגוד המסעדות והברים בישראל_קרדיט צילום לירן מור פטור מתשלום-min
David Gee
Eyal - ZutaCore (1)
רן גוראון- קרדיט רמי זרנגר (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
ניידת3
עו''ד אביחי יהוסף