הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א, באמצעות מכון אלי הורביץ לניהול אסטרגי ולהב (העצמת מנהלים), יקיימו בשבוע הבא את התחרות השנתית ל'ניתוח אירוע' אסטרטגי.
במסגרת התחרות, הנערכת בקרב 12 קבוצות של ארבעה סטודנטים – תלמידי MBA מכל רחבי הארץ, נדרשים הסטודנטים להכין ניתוח אסטרטגי עבור חברת תפרון העומדת בפני דילמה אסטרטגית. ניתוח זה, שמטרתו לסייע בהמלצות לחברה, מבוסס על אירוע שנכתב ע"י מנכ"ל להב אודי אהרוני, בסיוע של גיל דטנר וארז כהן מהפקולטה לניהול, ומועבר לסטודנטים שבוע בלבד לפני קיום התחרות.
אירוע Case Competition נערך זו השנה השלישית ברציפות (בשיתוף עם 'גלובס'), במתכונת של תחרויות בינלאומיות דומות הנערכות באוניברסיטאות מובילות בעולם. בשנה שעברה, במסגרת התחרות, בוצע ניתוח אסטרטגי לחברת שטראוס-עלית, וקודם לכן התחרות עסקה בחברת מכתשים-אגן.
אודי אהרוני – מנכ"ל להב ומומחה לאסטרטגיה עסקית, הנו מנהל התחרות ומנחה האירוע. לדבריו, היוזמה לתחרות נבעה מהצורך לעודד את הסטודנטים לקחת חלק בפעילות מעשית 'אמיתית', שתקנה להם הזדמנות ליישם בשטח את התיאוריות שלמדו באקדמיה.
"בתור הגוף המוביל בארץ לתוכניות העצמה למנהלים, אנו נשמח להעניק הזדמנויות העצמה גם לסטודנטים שלומדים להיות 'הדור הבא' של מנהלים מצליחים, ואסטרטגיה עסקית היא כלי מרכזי שיאפשר להם להיות כאלה".
על חבר השופטים בתחרות נמנים מנהלים בכירים מהמגזר העסקי: אלי הורביץ – יו"ר טבע, שהוא גם יו"ר חבר השופטים; אריה אופנר – מנכ"ל חברת התוכנה CA; ארז ויגודמן – מנכ"ל שטראוס-עלית; איתן מדמון – מנכ"ל גלובס; איריס שטרק – יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד ויוסי שירן – מנכ"ל תפרון.
האירוע יתקיים בפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א ביום חמישי, ה- 15 במרץ 2007, בהשתתפות עשרות מנכ"לים ומנהלים בכירים בתעשייה.