תחרות הסטארט אפ המבטיח לשנת 2009 של TheMarker, ומיקרוסופט יוצאת לדרך, זו השנה הרביעית ברציפות. התחרות מתקיימת בועידת האינטרנט השנתית TheMarker Com.Vention שתיערך ביום א' ה- 29 במרץ בAvenue בקרית שדה התעופה, במסגרתה ייבחר הסטארט אפ המבטיח לשנה הקרובה. חברות סטארט אפ, אחרי שלב השקעות הון סיכון, המעוניינות להשתתף בתחרות, מוזמנות להגיש תקציר מנהלים של המוצר או הטכנולוגיה שפיתחו. בתחרות מוזמנות להשתתף חברות שהוקמו לאחר שנת 2000, לאחר סיבוב ראשון לפחות של VC, בעלות מרכז פיתוח הממוקם בישראל ומפתחות בתאימות לטכנולוגיית מיקרוסופט, כאשר המוצר או הטכנולוגיה שפיתחו צריכים לעסוק בתחום האינטרנט או טכנולוגיות לצרכנים. תהליך הסינון הראשוני יבוצע על ידי ועדה משותפת של TheMarker, מיקרוסופט ישראל ומרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל. עשרה מועמדים, שיעברו את הסינון הראשוני יוגשו לועדת מומחים בעלי שם בתחום ההון סיכון והטכנולוגיה, שתבחר מהם שלושה, שיזכו להציג בכנס TheMarker Com.Vention בפני חבר שופטים בינלאומי את חזונם העסקי והטכנולוגי. החברה שתציג את המוצר או הטכנולוגיה שיימצאו כבעלי הפוטנציאל הרב ביותר, תוכרז כסטארט-אפ המבטיח 2009 וצפויה לקבל חשיפה רחבה בארץ ובעולם. ועדת המומחים ושופטי התחרות כוללת בין היתר את: גליה ימיני– עורכת מדור היי טק ב TheMarker, יורם יעקובי- הטכנולוג הראשי (CTO) ומנהל מעבדות החדשנות, מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל, רונן סמוכה- סמנכ"ל טכנולוגיות במיקרוסופט ישראל, ברק שיין- מנהל פיתוח עסקי, מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל. לתחרות הוקם אתר מיוחד, בו יוכלו הסטארטאפיסטים להירשם וכן להתרשם ממועמדים וזוכים של השנים הקודמות. כתובתו: stratup.themarker.com