תטיס תקשורת, המתמחה במגוון פתרונות תוכן סלולרי לציבור הפרטי והעסקי, פתחה סניף נוסף בסאו פאולו, ברזיל, הפועל במתכונת דומה לסניף הישראלי ומנוהל ע"י יצחק ישראל, אחד השותפים בחברה. באמצעות הסניף החדש, תטיס תספק שירותי תוכן סלולרי וכן פתרונות שיווקיים לעסקים המבוססים על SMS, MMS, IVR ועוד.
לדברי ערן פפר, מנכ"ל תטיס תקשורת, שוק שירותי הערך המוסף באמצעות תוכן סלולרי הולך ומתפתח בצורה נמרצת בדרום אמריקה. "זהו שוק פוטנציאלי רחב היקף. מדובר באוכלוסיית של כ- 360 מיליון איש, מתוכם כ- 30 אחוז כבר בעלי מכשירים סלולרים. קצב גיוס המנויים החדשים בברזיל עומד על כשני מיליון בחודש. בכל רבעון גדלה כמות המנויים הסלולריים בברזיל בלבד בכמות המשתווה למספר המנויים בישראל. אנו צופים גידול לכדי כ- 60 אחוז במהלך השנתיים הקרובות, מה שעשוי להביא לתטיס תקשורת הכנסות של עשרות מיליוני דולרים מפעילות הסניף המקומי".
עם הקמת הסניף החדש של תטיס תקשורת בברזיל, נחתמו הסכמים עם שני מפעילי ה- GSM הגדולים בדרום אמריקה: TIM ו- Claro. במסגרת ההסכמים, תטיס תספק שירותים לכ- 60 מיליון מנויים סלולריים באזור.
תטיס תקשורת (https://tethys.co.il) מתמחה בפתרונות SMS ושירותי ערך מוסף לסלולר.
לתטיס בסיס לקוחות רחב הכולל כ- 2000 לקוחות עסקיים וחברות מדיה, ו- 500,000 לקוחות פרטיים הנהנים משירותי תוכן סלולרי ושירותי SMS ייעודיים לעסקים. על לקוחות אלה נמנים גופי תקשורת, מדיה, ביטוח, מועדוני כושר, מועדוני לילה ועוד.