תכשיטי קורל עולים בקמפיין סילבסטר למגזר הרוסי

רשת תכשיטי קורל, במשביר לצרכן, יוצאת השבוע במסע פרסום ממוקד למגזר הרוסי. הרשת תשקיע 250 אלף דולר בקמפיין שיחל בתחילת דצמבר עד סוף החודש. במסגרת הקמפיין תשיק קורל קולקציית תכשיטי זהב ויהלומים ייחודים המיועדים למסיבות הסילבסטר. את הקמפיין תוביל הפרזנטורית של רשת תכשיטי קורל, אנה אהרונוב.



הקמפיין כולל שת"פ וקד"מ עם חברת "אגד", במסגרתו יינתנו הטבות ללקוחות אגד על תכשיטי הקולקציה החדשה. הקמפיין כולל פרסומת בערוץ 9 (הערוץ הרוסי) מודעות בעיתונות ומגאזינים בשפה הרוסית, אינטרנט ומסע קד"מ בסניפי הרשת.



כמו כן הקמפיין כולל הפקה והפצת קטלוג מהודר הכולל את כל פריטי הקולקציה החדשה לסילסבטר. הקטלוג מופק בשיתוף המשביר החדש לצרכן ויופץ בדיוור ישיר ללקוחות קורל בדוכני הרשת.



לדברי אודליה קפלינסקי- אורבך מנכ"ל קורל "מסקרים שערכנו במגזר הרוסי עולה כי למעלה מ-35% מהנשים במגזר הרוסי רוכשות לעצמן תכשיט לרגל חגיגות הסילבסטר. כמו כן 74% מהגברים הרוסיים רוכשים מתנה לאישה או לחברה לרגל חגיגות הסילבסטר."


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''