תלמה בקמפיין חדש לסדרת "פינוקי הבריאות" בהשקעה של 3.5 מליון ₪

יוניליוור ישראל משיקה קמפיין המשך לסדרת פינוקי הבריאות של תלמה, המובילה את שוק הדגנים בישראל, בהשקעה כוללת של 3.5 מליון ₪. הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד באומן בר ריבנאי, כולל פרסום בטלוויזיה ובעיתונות ממוקדת לנשים .



הקמפיין יכלול מס' סרטונים ויתבסס על מצבים של רוגע, שלווה, טבעיות, הבונים את המסר: "רגע של פינוק". כל הסיטואציות לקוחות מעולם הטבע, כש"פינוקי בריאות" מהווים חלק בלתי נפרד מסמלי הטבע והשלווה.



הקמפיין יתקשר את מיצוב האריזות החדשות של סדרת פינוקי בריאות, יבדל אותו כסדרת מוצרי הדגנים המפנקת ביותר וילווה בסיסמא: "רגע של פינוק".



יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: " שוק הדגנים הינו שוק בעל שיעורי צמיחה גבוהים. תחום דגני מבוגרים זכו לצמיחה של 13.5% ברבעון האחרון (איי סי נילסן,פברואר עד אפריל 2005, כמותי) ותחום חטיפי הדגנים זכה לצמיחה של 17.5% ברבעון האחרון. בעולם מתפתחים שני טרנדים מרכזיים: טרנד של בריאות וטרנד של פינוק. יוניליוור, כחברה המובילה את שוק הדגנים בישראל, זיהתה כבר בעבר את הצורך במוצרים בריאים ומפנקים וממשיכה להשקיע בתחום תחת מותג "פינוקי בריאות" כל העת.


תלמה, המובילה את שוק הדגנים בישראל, בונה ומפתחת את שוק דגני הבוקר למבוגרים ויוצרת מגוון ועושר של אפשרויות המשלבות בתוכן איכות גבוהה והרגשת חיוניות".




דורון זילברשטיין, מנהל השיווק של תלמה: "סדרת "פינוקי בריאות" מהווה כיום 66% משוק הדגנים למבוגרים, (איי סי נילסן,פברואר עד אפריל 2005, כמותי). מדובר במוצרים המכילים מגוון תוספות, ולפיכך מאפשרים פינוק טבעי לאורך היום העמוס של מרבית הצרכנים. הקמפיין החדש מתבסס על ערכים של שלווה, עושר, פינוק וטבע, המבטאים היטב את ערכי המותג הייחודיים.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח