לקראת חנוכה, יוצאת יוניליוור, באמצעות מותג תלמה, המותג המוביל את תחום הדגנים בישראל, בשיתוף פעולה ייחודי עם הפסטיגל. במסגרת שיתוף הפעולה, מעניקה תלמה חסות על פסטיגל חנוכה 2005 בעלות של כמיליון שקל ויוצאת במבצע מיוחד בו ניתן לקבל במתנה דיסק עם שירי הפסטיגל "פסטיגל גיבורי על" בקניית שתי אריזות ממגוון דגני הילדים של תלמה (שוגי, עוגי וקוקומן). דיסק השירים יופץ לפני הפסטיגל באופן בלעדי וראשוני למשתתפי מבצע זה של תלמה. שיתוף הפעולה כולל גם את שילובה של דמות שוגי בתוכן המופע וכן פעילויות קד"מ באולמות.
המבצע ילווה בקמפיין פרסום בהשקעה של 2 מיליון שקל, באמצעות משרד באומן בר ריבנאי. הקמפיין יכלול סרטון טלויזיה, מודעות בעיתונות ילדים ופרסום באינטרנט. בסרטון ישולב שוגי אשר ירבע את כוכבי הפסטיגל.
דורון זילברשטיין, מנהל שיווק תלמה: "כחלק ממהלך בניית שוגי כמותג על בתחום דגני הילדים, זיהינו הזדמנות גדולה במפגש הרחב של הורים וילדים המגיעים בהמוניהם לצפות בפסטיגל ולנצל זאת למפגש חוויתי ומיוחד בין המותג ודמותו לבין קהלי המטרה. החיבור של שוגי, כמותג מוביל, לארוע המוביל של חג החנוכה הינו אך טבעי. אנו בטוחים כי פעילות במסגרת הפסטיגל, המושך כרבע מיליון צופים, תחזק את הקשר הרגשי של הילדים לשוגי ותעורר התנסות רבה במוצר".