תלמה מבית יוניליוור, המובילה את שוק חטיפי הדגנים לילדים בישראל עם נתח שוק של 85% (מקור: נילסן כספי, ינואר- אפריל 2010), מרחיבה את סדרת חטיפי הדגנים לילדים עם הצעה מוצרית חדשה – מאגדת חטיפי מיני המיועדת לצריכה עם חברים. ההשקה תלווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, הכולל טלוויזיה, אינטרנט וקד"מ בהשקעה כוללת של 3 מיליון ₪.
החטיפים בגרסת מיני, מוצעים בשני הטעמים הקיימים כיום האהובים ביותר על ילדים – שוגי קורנפלקס ושוגי וקורנפלקס בציפוי שוקולד, במאגדת של 180 גרם.
גליה גרוניך, מנהלת שיווק חטיפים ביוניליוור ישראל: "במחקרים שערכנו, זיהינו כי חטיפי הדגנים הקיימים לילדים נצרכים בעיקר בצריכה אישית ובשעות הבוקר ואינם משמשים כאופציה לצריכה החטיפית הענפה בשעות אחה"צ. לאור זאת, החלטנו להרחיב את מגוון ההצעות המוצריות שלנו, בכדי לאפשר אופציית צריכה נוספת גם בשעות אחר הצהרים, כאשר הילדים נמצאים עם חברים. אנו מאמינים כי המוצרים החדשים והקמפיין התומך יבססו את חטיפי המיני של שוגי כאופציה מצוינת לכיבוד חברתי אחר הצהריים. "
השקת הסדרה תלווה בקמפיין טלוויזיה לילדים, תחת המסר "כיף לאכול עם חברים", פעילות אינטרנט חוויתית לילדים ופעילות קד"מ בנקודות המכירה לאורך הקיץ. הקמפיין יעלה בערוצים 2 ,10, 24 וימשך כשלושה שבועות.
חטיף דגנים שוגי מיני בטעם קורנפלקס וחטיף מיני שוגי בטעם קורנפלקס מצופה שוקולד מוצעים במארזים המכילים 11 – 13 מיני חטיפים במשקל כולל של 180 גרם. חטיפי המיני מצטרפים לסדרה הקיימת של חטיפי דגנים לילדים הכוללת 8 מוצרים המציעים בין היתר מגוון יתרונות תזונתיים כגון סידן כמו בחצי כוס חלב, 7 ויטמינים ועוד.
שוק חטיפי הדגנים לילדים הסתכם בכ- 54 מיליון ₪ (נילסן כספי, אפריל 2009-אפריל 2010). את הקטגוריה מובילה תלמה על מגוון מותגיה: שוגי, קוקומן ועוגי המחזיקה בנתח שוק של 85% (נילסן, כספי, ינואר- אפריל 2010).