חברת "פנדה מדיה", בניהולם של הפרסומאים אשר דמבה ואלון סקר, המתמחה בתכנון, מחקר ובקרת מדיה בפרסום חוצות, משיקה לראשונה אתר אינטרנט חדש www.pandamedia.co.il.
האתר החדש מציג את החברה, ואת תחום שילוט החוצות ובאמצעותו ניתן להגיע לחברות השילוט הישראליות והבינלאומיות ולצפות במגוון עבודות ושלטים. כמו כן, חושף האתר לראשונה את ה-"signs plan"- כלי ייחודי שפיתחה החברה למדידת רייטינג לענף שילוט החוצות.
אשר דמבה: "שילוט חוצות הינו מדיום חזק, אפקטיבי ורב עוצמה אשר בניגוד לערוצי פרסום אחרים, להם כלי מדידה וניתוח זמינים לכל אחד, אינו מפוצח ובלתי ניתן לשליטה ולניהול ממשי. באתר החדש אנו חושפים לראשונה כלים בלעדיים שפתחנו לתכנון וחיזוי אפקטיביות של קמפיינים, כאשר שירותים אלה יינתנו ללא דמי תיווך. באמצעות התוכנה הייחודית ניתן לנתח כל קמפיין חוצות, כל חבילת שלטים או כל שלט בפני עצמו, ברמת דיוק מקסימאלית".
אלון סקר: "תחום שילוט החוצות בישראל נמצא במגמת צמיחה ומקיף כ-22,000 שלטים הפזורים בכל רחבי הארץ וכוללים פוסטרים (תחנות אוטובוס), מכוונים, 'בילבורדים' שלטי קיר, שלטי ענק, פרסום על גבי אוטובוסים ומדיות נוספות כגון פרסום בתלת מימד. תחום זה מאפשר להגיע לכ-95% מקהל היעד בפרק זמן קצר ומאפשר לפרסם על פי חלוקה גיאוגרפית מדויקת ופרמטרים נוספים. אין לי ספק שהאתר החדש ותוכנת ה- "signs plan" יהפכו לכלים המובילים בתחום ויתרמו לשיפור תדמיתו ומקצועיותו של הענף. מדידת התנועה והחשיפה של קהל היעד לשלטים נמדד ע"י ספירה סלולארית ויהיה מדויק עד כ- 97%."
מ"פנדה מדיה" נמסר כי "פיתוח האתר והתוכנה ארך כשנתיים, ונמשך גם בימים אלו בקצב מהיר לקראת החלטת אגוד חברות הפרסום, לגבי זהות החברה שתיבחר למדידת הרייטינג של ענף שילוט החוצות. בכוונתנו להתמודד במכרז ולהיות הכלי האולטימטיבי למדידת רייטינג בישראל, כמובן בשיתוף האיגוד וחברות השילוט עצמן, להגיע למוצר יעיל ואפקטיבי לצרכן הסופי. עלות פיתוח תוכנת ה-"signs plan" (כולל ספירות התנועה), כ- 300,000 $. התוכנה פותחה בסיוע צוותי פיתוח, אנשי תוכנה, עיבוד נתונים, צלמים, חברות למדידת כלי רכב, צוות פיתוח עסקי ויועצים, חבות תקשרות לספירת תנועה, צילומי שטח ועוד.