תנובה היא הזוכה הגדולה בתחרות האפי

בטקס חלוקת פרסי תחרות האפי 2022 שנערך השבוע קטפה חברת תנובה את הזהב בקטגוריית האפי פלטינום על הישג שיווקי מרשים לאורך שנים תחת הכותרת:"מחברת החלב של ישראל למעצמת חלבון חלופי: תנובה מציגה עולם חדש של צמיחה", וכמו כן זכתה בפרס הגרנד אפי על המהלך השיווקי המוצלח "סערה בכוס קפה, סדרת בריסטה של תנובה Alternative מבססת את ההובלה של תנובה בשוק תחליפי החלב", שאף זכה בפרס הזהב בקטגוריית משקאות. כל המהלכים הזוכים של תנובה הם בהובלת קבוצת McCann.

תנובה אף זכתה בפרס הזהב בקטגוריית מזון עם המהלך: "גדלנו והבנו: טל העמק – גבינה צהובה למבוגרים". כל המהלכים הזוכים של תנובה הם בהובלת קבוצת McCann. זכייה נוספת בזהב בקטגוריה זו שייכת לאסם נסטלה ולקבוצת McCann, עם המהלך "אין, אין, אין… קרם בייגלה?!!".

בפרס הכסף בקטגוריית האפי פלטינום זכתה max פיננסים עם המהלך "ממיתוג מחדש בכפייה להצלחה עסקית", אותו הובילה קבוצת McCann.

max פיננסים אף זכתה בפרס נוסף בטקס – פרס הזהב בקטגוריית Media innovation, עם המהלך: "רעות תקני איתי".

למקום השלישי בקטגוריית האפי פלטינום הגיעו שריג אלקטריק ומשרד הפרסום מנצ' עם המהלך: "או שאתה נינג'ה אמיתי או שאתה שייקר כלשהו!".

זוכים נוספים שהוכרזו במהלך הערב:

בנק מזרחי טפחות ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG זכו בזהב בקטגוריית פיננסים עם המהלך: "להתקדם ולהישאר (עם) בן אדם". |

קימברלי קלארק וקבוצתMcCann  זכו בזהב בקטגוריית מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית עם המהלך: "המשפחתיזם של ניקול ". זכיה נוספת בזהב בקטגוריה זו שייכת לקליל וקבוצת McCann עם המהלך: "כוחו של חלון". |

אופטיקנה ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG זכו בזהב בקטגוריית קמעונאות עם המהלך: "מולטי הצלחה". זכייה נוספת בזהב בקטגוריה זו שייכת לדלתא גליל ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, עם המהלך: "איך הכנסנו את הישראלים ל – SOFTY ZONE".|

עמותת יד שרה ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG זכו בזהב בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית – עמותות עם המהלך: " מגפת הבדידות". זכייה נוספת בזהב בקטגוריה זו שייכת לעמותת שוות ומשרד הפרסום מנצ', עם המהלך: "תראו אותנו". |

המשביר 365 החזקות בע"מ וקבוצת McCann זכו בזהב בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית – מגזר עסקי, עם המהלך: " ל.א לאלימות נגד נשים". |

כלמוביל ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY זכו בזהב בקטגוריית רכב ותחבורה, עם המהלך: "Genesis Beyond Expectations". |

קבוצת לאומי וקבוצת McCann זכו בזהב בקטגוריית שיווק בעידן משבר, עם המהלך: "המציאות דופקת בדלת". |

כללית ומשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב Publicis זכו בזהב בקטגוריית שירותים, נופש ופנאי, עם המהלך: "כללית active". |

פרטנר וקבוצת McCann זכו בזהב בקטגוריית תקשורת ומדיה עם המהלך: "בוקר טוב, בזק". זכייה נוספת בזהב בקטגוריה זו שייכת ל- yes ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, עם המהלך:"yes+ 2.0".

עוד זכו בתחרות האפי:

בפרסי כסף: אנו – מוזיאון העם היהודי ומשרד הפרסום LEAD Ogilvy, בנק מזרחי טפחות ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG, דלתא גליל ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, הידידים של ארגון נכי צה"ל ומשרד הפרסום גדעון עמיחי | No, No, No, No, No, Yes, סמלת ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG, קבוצת לאומי Pepper וקבוצת McCann, קימברלי קלארק ישראל וקבוצת McCann ו- teenk, קרולינה למקה ברלין וקבוצת McCann, Amdocs וקבוצת McCann,Nespresso וקבוצת McCann.

בפרסי ארד: איי.די.איי, חברה לביטוח בע"מ ומשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב Publicis, אסם נסטלה וקבוצת McCann, דרך נוף נתיבי הצפון בע"מ וקבוצת McCann, טבע וקבוצת McCann, יוחננוף ומשרד הפרסום בורודה קפלן, מפעל הפיס ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, פייבוקס בע"מ ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, קבוצת לאומי Pepper וקבוצת McCann, קבוצת פז וקבוצת McCann, תדיראן ומשרדי הפרסום בורודה קפלן ופרה כחולה, max פיננסים וקבוצת McCann.

טקס האפי 2022, נערך בהובלת איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמרכז הישראלי לניהול (המי"ל). באירוע השתתפו מאות אנשים, בהם מנכ"לים וסמנכ"לי השיווק של החברות המובילות במשק לצד בכירים מעולם הפרסום.

תחרות האפי היא תחרות בינלאומית יוקרתית המתקיימת בלמעלה מ- 50 מדינות ברחבי העולם.התחרות בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר, והפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכים אלו, בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל. זו השנה ה- 21 בה מתקיימת התחרות בישראל, כאשר 53 מהלכים הגיעו לגמר והתחרו ב- 21 קטגוריות שונות.

המהלכים דורגו על ידי צוות של כ- 70 שופטים, בהם מנהלי שיווק, פרסומאים, אנשי יח"צ ואנשי אקדמיה. הליך השיפוט בתחרות כלל שני שלבים, הראשון אונליין והשני פרונטאלי, בהם קריאת חומר כתוב המציג את הרעיון והמהלכים האסטרטגיים שנעשו במסגרת הפעילות השיווקית, לצד צפייה באלמנטים הקריאטיביים שליוו את המהלכים ומפגש משותף של צוותי שיפוט במסגרתו התקיים דיון, לאחריו השופטים התבקשו להעריך את העבודות שקראו. את קטגוריית האפי פלטינום דירגו המנכ"לים של החברות המובילות במשק, בראשותו של גיורא בר דעה, נשיא ומנכ"ל שטראוס ויו"ר התחרות.

בתמונה מימין: תלמה בירו – מנכ"לית איגוד השיווק; ענת גרוס שון – מנכ"לית חטיבת החלב, תנובה; מיכל בצר – מנהלת אגף השיווק, חטיבת החלב תנובה; אתי עבאדי – מנכ"לית מקאן; יגאל בראון – מנכ"ל איגוד חברות הפרסום.

אולי יעניין אותך

 שיניים
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931
mimon-yashir1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח