חטיבת הסלולאר של תפוז אנשים, נכנסת לתחום הפרסום בסלולאר ומשיקה מערכת חדשה וייחודית לבניית אתרים סלולאריים פרסומיים – T-MAP – Tapuz mobile advertising platform בהשקעה של כמיליון ₪.
מתפוז נמסר הבוקר כי המערכת תאפשר למפרסמים ולמשרדי הפרסום והאינטראקטיב לבנות בקלות ובמהירות אתרי אינטרנט סלולאריים פרסומיים וקבועים תוך שימוש בכלי תוכן וקהילה כגון תמונות, קישורים, סקרים, טפסים, שאלונים, תכנים להורדה, וידיאו, בלוגים ועוד.
עוד נמסר כי הפלטפורמה החדשה תאפשר לאנשי תוכן וקריאייטיב לאפיין, לעצב ולפתח אתרי אינטרנט סלולארי בתוך זמן קצר תוך שימוש בכלים מתקדמים. המערכת החדשה תציג את האתרים הסלולאריים שיבנו באמצעותה בצורה אופטימאלית בכל מכשירי הטלפון הקיימים בארץ, ואף תתמוך בכל המכשירים העתידיים שיצאו לשוק.
לדברי דן חן, סמנכ"ל תחום הסלולר בתפוז: "אנו עדים כיום להתעוררות בתחום הפרסום בסלולאר, ויחד עם זאת המפרסם נתקל בבעיה מכיוון שמעטים הם הגופים אשר באמת מסוגלים לתת פתרונות טובים עבורו ולאורך זמן. בכוונתנו למנף את המובילות של חטיבת הסלולר של תפוז אנשים בתחום האינטרנט הסלולארי בישראל ביחד עם ההתמחות של תפוז במכירת מדיה חכמה באינטרנט למפרסמים ולייצר עבור המפרסמים ומשרדי הפרסום, כלי יעיל ומתקדם, אשר יאפשר להם בתוך זמן קצר לפתח אתר תדמיתי ומסחרי איכותי, למשך קמפיין ייעודי ואף להמשיך ולהתקיים לאורך זמן. אנו מאמינים כי הפלטפורמה החדשה, המותאמת לכל המכשירים הקיימים היום בשוק וחשוב מכך תותאם למכשירים אשר ייצאו בעתיד, תסייע לפרסום הסלולארי המתפתח, להפוך לעוגן מרכזי ולגורם משמעותי בשוק הפרסום בישראל".
תפוז אנשים פעילה בעולם התוכן הסלולרי למעלה משש שנים וכ- 50% מהכנסות החברה על פי דוחותיה הרבעוניים מגיעים מפעילות הסלולר שלה.