תקציב הפרסום של סוגת חוזר אל יהושע TBWA

חברת סוגת, החברה מובילה בתחומה בארץ וכחלק מהקונצרן הבינלאומי, בחרה


לחזור למשרד הפרסום יהושע TBWA, על מנת שיוביל את תקציב הפרסום של החברה וכלל מותגיה. בשנים האחרונות סוגת התמקדה בפרסום דיגטלי באופן עצמאי, מתוך רצון להצעיד את המותג קדימה ולהרחיב את הפרסום בחרה סוגת לחזור למשרד לאחר עשור.



יעל פודולסקי, מנהלת השיווק סוגת: "בחרנו לחזור ליהושע TBWA, לאחר שבחנו מספר אופציות שעמדו לפנינו. אני בטוחה כי שיתוף הפעולה יניב ויוליד אתגרים ושיאים חדשים למותגי החברה וימשיך את קו החדשנות בו דוגלת סוגת. אנו בטוחים כי מצאנו שותף אמיתי בצוות המקצועי של יהושע TBWA, אשר יחד נמשיך למתג את סוגת כמוביל בתחומו בארץ."



רמי יהושע, יו"ר ומנהל עסקים ראשי: "אנו שמחים שסוגת בחרו "לחזור הביתה", עבורנו הטיפול בתקציב הפרסום הינו סגירת מעגל. ההיכרות והמחויבות שלנו למותג, כמו גם החדשנות הקריאטיבית שאפיינה את קמפיין סוגת המיתולוגי, תמשיך גם בעת הזו ובטוחני שתסייע בידינו לכבוש שיאים חדשים.".

אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף