תקציב הפרסום של קבוצת 'נישה – השמה איכותית' המתמחה בהשמה יטופל במשרד הפרסום TBWA DIGITAL. תקציב הפרסום הצפוי לשנה הקרובה של נישה יעמוד על כ-800,000$.
קבוצת נישה יוצאת השנה למהלך שיווקי פרסומי אשר יכלול מיתוג מחדש של הקבוצה המתמחה בהשמה בתחומי היי-טק, בכירים, ביוטק, ופיננסים. נישה תקבל את כל שירותי היחידות הפועלות תחת TBWA DIGITAL: פרסום, OnlinePR, שיווק במנועי חיפוש ותוכן שיווקי.
קבוצת 'נישה – השמה איכותית' מתמחה בהשמת בכירים ומקצוענים בתחומי ההייטק ומדעי החיים. את נסיונה הרב, מומחיותה ובעיקר המוניטין צברה נישה בהשמה איכותית בשירות חברות בינלאומיות, ישראליות וקרנות הון-סיכון מהמובילות בתחומי המיחשוב, ההייטק ומדעי החיים.
פול צוקר מנכ"ל ומהבעלים של הקבוצה: "החלטנו ללכת בדרך אמיצה של שינוי האסטרטגיה השיווקית פרסומית שלנו, באמצעות מהלך מיתוגי אשר יבטא את החזון של הקבוצה, הייחודיות והתחומים החדשים בהם אנו פועלים.
הקהל שלנו חי ונושם אינטרנט ולכן בחרנו ב-TBWA DIGITAL כשותפים לדרך, מפאת הניסיון העשיר והחשיבה היצירתית שלהם בתחום. אנו משוכנעים כי יחדיו נוביל את נישה למחוזות חדשים."
גיא מור, מנכ"ל TBWA DIGITAL : "אנו שמחים שנישה בחרו בנו כשותפים להתוויית הדרך. אנו מאמינים, שבאמצעות גיבוש אסטרטגיה חדה ושימוש במגוון כלים במדיה הדיגיטלית נצליח להגיע לקהל היעד של נישה ולממש את מטרות החברה."
בין לקוחות חברת TBWA DIGITAL : מגדל, טרה, טויוטה, מקדונלדס, קואופ ישראל, אלטשולר שחם, דיסקונט משכנתאות, אפריקה ישראל , טוטו ווינר, אדידס.