תקציב הפרסום של קוקה-קולה במגזר החרדי לפרסום "מימד"

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ בחרה בפרסום "מימד" לנהל את תקציב הפרסום למותגי קוקה-קולה(המשקאות המוגזים) במגזר החרדי.בשנים האחרונות,טופל תקציב החברה במגזר החרדי ב"פרסום גל BSD ".



הבחירה ב"מימד" נעשתה לאור ניסיונם הרב בעבודה עם מותגים צרכניים מובילים, כולל עבודתם עם מחלבת טרה. בין לקוחות המשרד: יוניליוור ישראל, סנו, אורנג' ואחרים.



"מימד" יתמכו בפעילויות השיווקיות ובפעילויות יחסי הציבור של מותגי קוקה-קולה במגזר החרדי.



חברת קוקה-קולה משקיעה כ-5 מיליון ₪ בשנה בפרסום למגזרים:תקציב הפרסום של החברה במגזר הערבי מנוהל בפובליסיס סקטורס ,תקציב המגזר הרוסי ב"מגזרים" ותקציב המגזר החרדי יטופל כאמור מעתה ב"מימד".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג