תקציב חדש למשרד יחסי הציבור "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית"

רשת האסתיקה הרפואית המובילה אמריקן לייזר בחרה ב"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לטפל במערך יחסי הציבור והמשפיענים שלו.

לדברי זאביק דרור: "אנו נרגשים לקבל לידינו את הטיפול במערך היח"צ והמשפיענים חברת האסתיקה הרפואית המובילה אמריקן לייזר המספקת טיפולי הסרת שיער והסרת משקפיים בלייזר. מטרתנו המשותפת היא להמשיך ולשמר את מעמדה של אמריקן לייזק כמובילה בשוק האסתטיקה הרפואית, עם המכשור והטיפולים הכי מתקדמים שיש. אמריקן לייזר תשויך למחלקת הצרכנות במשרד אשר תטפל במערך יחסי הציבור ובאירועים התקשורתיים של החברה.

אודות אמריקן לייזר :

הרשת  בעלת ניסיון של  23שנים ומאות אלפי לקוחות מרוצים הפכו את אמריקן לייזר למובילה בתחום טיפולי הסרת השיער  והסרת המשקפיים בלייזר בישראל. עם 18 סניפים הפרוסים היטב בכל הארץ מאפשרת הרשת לכולם להגשים חלום ולשפר את איכות החיים, באמצעות הנגשת טיפולים טכנולוגיים ואסתטיים מתקדמים.

 

אודות "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית"

"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" נוסד בשנת 2002 והוא משרד בוטיק ליחסי ציבור, תוכן ומשפיענים  המשרת מעל מ-60 לקוחות מתחומים מגוונים כגון לייף סטייל, נדל"ן, אופנה, קמעונאות, טיפוח, תרבות, קולינריה ועוד. המשרד מתמחה בטיפול במותגי פרימיום מקומיים ובין-לאומיים. המשרד מובל על ידי צוות צעיר של מקצוענים בתחומי התקשורת, משפיענים, קריאייטיב, תוכן, אסטרטגיה והפקה. בין לקוחותיו המרכזיים נמצאים: קבוצת קניוני עזריאלי, קבוצת רנואר, קלאב מד, החברה המרכזית למשקאות, רשת weshoes, קונצרן קוסמופארם (סנו), קונצרן ג'נרל מילס, קונצרן הנקל, רשת פיצה האט, שף רז רהב (OCD), רשת הקונדיטוריות של שף קונדיטור מיקי שמו, יקב קסטל, חטיבת היוקרה של לוריאל עם המותגים YSL ,ARMANI, Lancôme, , האמנים סטטיק, אגם בוחבוט ,שחר סאול, להקת הבלט הישראלי ועוד. כמו כן, מטפל המשרד בהתנדבות מלאה בעמותת MAKE A WISH המגשימה משאלות לילדים החולים במחלה מסכנת חיים.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''