משרד הפרסום ברוקר נטע יער זכה בתקציב הפרסום של קניון הסינמול בחיפה. המשרד יחליף את משרד הפרסום בן נתן שליווה את הסינמול בשנים האחרונות. ע"פ ההערכות, היקף הפרסום יעמוד השנה על כ- 500 אלף דולר ויתמקד בעיקר בחיבור בין עולם הבידור והסרטים לחוויית השופינג בקניון באמצעות שימוש במדיות מקומיות וארציות, מודעות עיתונות, שילוט, פעילות BTL, פעילות ברשת החברתית ובאתר הקניון לטובת יצירת בידול והענקת חוויה לתושבי חיפה, הקריות, נשר ויישובי הסביבה.
קניון סינמול חיפה (לשעבר קניון לב המפרץ) נמצא בבעלות שופרסל, אמפל, וא. דורי )בשליטת גזית גלוב) ונחשב לאחד הקניונים הגדולים בישראל. הקניון עבר מהפך עיצובי ורענון של תמהיל החנויות. שטחו המסחרי הוא כ- 50,000 מ"ר והוא נחשב כמרכז הבילוי והבידור האטרקטיבי ביותר באזור חיפה והצפון.
בסינמול ממוקמים בתי הקולנוע הגדולים והמפוארים ביותר באזור חיפה והצפוןyes planet -. הקניון נהנה ממיקום מצוין לצד צירי התנועה המרכזיים, תחנת הרכבת הממוקמת בתוך הקניון וקרבת הקניון לתחנת האוטובוסים "מרכזית המפרץ" המאפשרים ליותר מ- 500,000 תושבי חיפה, נשר, הקריות ואזור העמקים, ליהנות מנגישות נוחה ומהירה, חניות בשפע ומחוויית קניות ובילוי מיוחדת במינה. בקניון מבלים בכל יום בממוצע כ- 20,000 אנשים.
לדברי צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון הסינמול: "אנו מודים למשרד הפרסום בן נתן על העבודה הפורייה בשנים האחרונות ומברכים את משרד הפרסום ברוקנר נטע יער על הצטרפותו למשפחת CINEMALL, אני סמוך ובטוח כי שותפנו האסטרטגיים החדשים יתרמו רבות להמשך פיתוח הקניון, להידוק הקשר עם השוכרים והלקוחות וזאת בהמשך למתיחת הפנים והשדרוג המהותי שעבר קניון הסינמול בשנים האחרונות".