לאחר הצלחת קמפיין האינטרנט של "קולגייט מקס פרש", בו הוזמנו הגולשים להתקשר לבאנר ולבדוק את מידת הרעננות שלהם ע"י נשיפות לשפופרת הטלפון, ממשיכה קולגייט במגמת החדשנות האינטרנטית…
"קולגייט", המובילה בארץ ובעולם בתחום מוצרי היגיינת הפה, עולה בקמפיין אינטרנטי ייחודי וחדשני, למשחת השיניים "קולגייט טוטל פרופשיונל קלין", אשר במסגרתו ניתן לנקות "מילים מלוכלכות" מתוך הטוקבקים. הקמפיין יעלה היום (א'), באתר YNET בהשקעה מדווחת של כ- 100,000$, תחת הסלוגן: "קולגייט טוטל פרופשיונל קלין החדשה, שומרת לך על הפה נקי".
הקמפיין האינטרקטיבי הופק באמצעות משרד הפרסום Y&R אינטראקטיב מקבוצת שלמור אבנון עמיחי.
לראשונה בעולם, יוכלו הגולשים לצנזר לעצמם מילים מתוך הטוקבקים באתר, בעזרת משחת השיניים החדשה של קולגייט: באנר ייחודי יפתח על גבי הטוקבקים עצמם ויכיל את משחת השיניים קולגייט טוטל פרופשיונל קלין. הגולשים יוכלו למרוח על המילים שברצונם להסתיר את משחת השיניים, ולאחר מכן הם יוכלו לשמור את הבאנר כמו שהוא, לאחר הצנזור.
בנוסף, יועלו באנרים בהם יוזמנו הגולשים לרשום טקסט חופשי, כאשר הם יוכלו לראות כיצד משחת השיניים של קולגייט מנקה ממנו את המילים "המלוכלכות" בצורה אוטומטית.
לדברי לימור אליעד, מנהלת תחום היגיינת הפה בקולגייט: "מגמת הבריאות צוברת תאוצה בכל העולם ובתחומים מגוונים לרבות היגיינת הפה. בארץ ניתן למצוא לכך ראייה בצמיחת סגמנט המשחות הבריאותיות ב- 7.5% בשנה החולפת לעומת אשתקד, ובהיותו הסגמנט הגדול ביותר כעת. קולגייט טוטל מובילה סגמנט זה עם 51.4% נתח שוק. קולגייט הינו מותג מוביל בתחום היגיינת הפה וככזה שוקד על פיתוח ומציאת פתרונות מתקדמים לשמירה על בריאות הפה. השקת "קולגייט טוטל פרופשיוונל קלין" הינה חוד החנית בתחום משחות השיניים הבריאותיות. המוצר נותן מענה לצרכנים השואפים לשמר את תחושת הניקיון בפה בתקופה שבין הביקורים אצל רופא השיניים. מגמת הבריאות בשילוב עם אהבת החדשנות בקרב הציבור הישראלי מצביעים על פוטנציאל רב למוצר החדש".
בסקר שנערך על ידי חברת ברנדמן בדצמבר 2007 בקרב מדגם מייצג של מבוגרים, נמצא כי 67.6% מהנשאלים ציינו כי משחת השיניים "קולגייט טוטל פרופשיונל קלין" על חומריה המונעים עד 98% הצטברות חיידקים, מתוארת כבעלת יתרון בהשוואה למשחות שקונים היום. 60.9% מהנשאלים ענו כי סביר שיקנו משחה זו.